Terug naar overzicht
hehe..exact hetzelfde hier! zaterdag ook mijn vrijgezellen, mijn vriend weet nog niet wanneer..heb al mijn eerste opdrachtjes gehad en heb er wel plezier in moet ik zeggen. 22 dagen, dat gaat er echt belachelijk snel zijn. veel succes en duimen voor goed weer he! :-)
hé, leuk! zelfde datum trouw, zelfde datum vrijgezellen! veel succes ook voor jou en geniet er maar van! idd, hopelijk blijft het droog hé
Hey bruidjes, waar trouwen jullie?Ik heb mijn vrijgezellen een week voor ons huwelijk (kon gewoon niet vroeger: examens, reizen,...)grtjs
Ik trouw in Deinze, onze familie is ook allemaal van oost-vlaanderen, dus dat is wel een mooie uitvalsbasis dan. Onze wettelijke trouw is een week voordien, dus vrijgezellen dan is ook ni echt een optie hé ;-) En, hoe is het daar met de zenuwen? Nog onder controle? En moeten jullie nog veel doen?
bij mij gaat het vrij goed. De ene moment al beter dan de andere...op de moment zijn we de huwelijksreis aan het volplannen met uitstappen en arrangementekes.' t zijn vooral nog kleine dingen die gedaan moeten worden, zoals dingen aankopen, mails versturen, grote kuis enzo :)maar dat overleven we wel.Ik mag er vooral niet aan denken dat we overmorgen kunnen zeggen dat er nog maar 2 weekends zijn om alles te doen!!!!!! Dan krijg ik wel wat stress... :)