Terug naar overzicht
Hoi Jessica, Wauw spannend! Geniet ervan zou ik zeggen, en veel thee met honing drinken voor jouw keel! Morgen wordt het een spetterende dag, heb je even geluk met het weer zeg! ;-) Ik hoop dat jullie er heel fel van genieten en alvast een hele dikke proficiat! Groetjes,Filipa
Alvast een hele dikke proficiat en probeer toch wat te slapen hé vannacht verzorg je keeltje maar goed. groetjes
Een heel mooie, bijzondere dag gewenst en ja, het weer heb je blijkbaar dus mee ! Da's toch al heel wat, he. Hoedanook, genieten is de boodschap ; dus vanavond een valeriaanthee voor het slapengaan met, zoals Filipa terecht schreef, een beetje honing erin en op tijd onder de wol. Dan ben je morgen goed uitgerust en zal je maximaal alles kunnen beleven ! Van ons alvast heel veel gelukwensen en een schitterende dag morgen !
Veeeel plezier morgen!
maak er morgen een heel leuke dag van. en geniet ervan.
Super! Probeer vooral op tijd te gaan slapen, het zal je keel ook goed doen... Wij hadden ook een beetje zo'n weer, en ik moet zeggen: dat was ideaal! Veel plezier morgen en alvast proficiat!!
Heel veel plezier toegewenst morgen. Niet te veel stress. Morgen verloopt ALLES perfect. Je zal wel zien. Geniet ervan.
spannend! Ik ga er mee voor duimen dat het mooi weer is!! Geniet en heel veel plezier! Veel groetjes Ellen
Spannend zeg, ook hier gaan de duimen omhoog voor goed weer! Geniet ervan en alvast proficiat!!