TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jessica
7-7-2012
|
23-6-2011 8:06:50
Als ik de foto's zo zie, lijkt De kleine graaf me gezelliger
|
|
sofie
21-4-2012
|
23-6-2011 8:17:24
ik zou zeggen Hof ten Steen! Beiden zijn prachtige locaties.
Ben pas naar een feest in kleine graaf geweest. Locatie is prachtig maar eten is echt niet lekker, en veel te weinig ( was buffet).
Hopelijk heb je hier iets aan.
Groetjes,
Sofie
|
|
Melodie
4-6-2011
|
23-6-2011 9:38:44
Hey,
wij zijn bij beide locaties destijds gaan kijken. Bij kleine graaf zijn we op proef gaan eten was heel zwaar. Dat heeft ons doen beslissen het daar niet te doen. Misschien kunnen jullie ook eerst daar gaan eten? Is voor de rest wel prachtige locatie natuurlijk. Bij Hof ten steen zijn we ook gaan kijken, daar heb je vlak bij mooi kerkje zeker hé?
Succes ermee!
|
|
Michèle
12-5-2012
|
23-6-2011 9:43:53
Dank jullie wel voor de reacties..
@ Melodie: Bij Hof ten Steen is inderdaad een klein kerkje, is echt wel heel mooi...
Ik heb gewoon een beetje mijn bedenkingen met de aanpak van Bart Claes, dit is zo onpersoonlijk en je weet op voorhand niet wat je juist gaat moeten betalen. Dit is bij de Kleine Graaf wel anders, daar is het meer persoonlijker... (of zo lijkt het toch)
Waarom is kiezen zo moeilijk... ik vind de locatie van Hof ten Steen mooier, maar de aanpak bij de Kleine Graaf is beter...
|
|
Melodie
4-6-2011
|
23-6-2011 11:08:20
ja, moeilijk hé. Wij hadden toen ook heel bewust gekozen om niet met Bart Claes te werken gezien je geen zicht hebt op het eindtotaal. Nu had ik een tijdje geleden hier ook een berichtje op het forum gelezen van een koppel waarbij de prijzen met 9 of 10 procent gestegen waren. Blijkbaar stond in het contract dat Bart Claes het recht hiertoe had. Maar de contactpersoon had hen 'mondeling' verzekerd dat ze dit niet zouden toepassen...
Bart Claes heeft hele mooie locaties, maar t'is een echte marketing machine. Anderzijds ken ik 2 familieleden die op zijn locaties een trouw hebben gehouden, en die waren heel goed. Bij bart claes betaal je anderzijds ook locatiehuur en da's ook niet zo goedkoop...
Misschien toch is gaan test eten bij de kleine Graaf? Ofwel even verder zoeken?
|
|
Tineke
9-7-2011
|
23-6-2011 11:27:51
Wij hadden ook nagevraagd om in Hof Ten Steen het feest te houden, maar de exclusiviteitsprijs was, naar onze mening, vrij veel ...
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
23-6-2011 11:56:01
Hey Michèle, ik ken de beide locaties niet. Maar als ik je een tip mag geven: verkies misschien de kwaliteit van het eten boven de aanpak...
OK, het moet gezegd, een aangename / concrete aanpak is het leukst, maar daar zijn je gasten niet zo veel mee (het komt misschien grof over, maar zo bedoel ik het niet , die geschreven taal toch hé...).
Bij de keuze van de zaal hebben wij onszelf hoofdzakelijk laten leiden door de locatie in combinatie met positieve commentaren / ervaringen met het eten. En ik moet zeggen, dat heeft me geen moment gespeten. De aanpak was bij ons zeker niet de meest ideale (bij mij soms een beetje tot vloeken toe), maar de geruststelling dat alles voor onze gasten tot in de puntjes in orde zou zijn / was, heeft zeker ook heel wat stress vermeden en weggenomen.
Veel succes met jullie keuze !
|
|
Sofie
13-6-2011
|
23-6-2011 19:05:43
ik zou gaan voor de kleine graaf!
Wij gaan daar zelf in augustus ons feest geven!
Hele fijn mensen, lekker eten (proefdiner al gehad, wij hebben gekozen voor een menu) en een prachtige locatie! :-)
|
|
Jili
12-5-2012
|
24-6-2011 10:07:22
Ik zou gaan voor Hof ten Steen :-)
|
|
stefanie
10-9-2011
|
25-6-2011 23:17:18
wij geven ook ons feest in de kleine graaf!! vinden dit super lieve mensen, mooie locatie ook voor foto s ,eten is super maar iedereen heeft hier zijn mening over!!!!! ik zou gaan voor ; DE KLEINE GRAAF!! ;)
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|