Terug naar overzicht
Hoi Ik denk dat wij dezelfde zaal hebben gekozen want wij kregen ook deze twee DJ's aangeraden ;-) Wij hebben meteen naar DJ Bob De Groot gemaild, hij was nog vrij op onze datum en we gaan volgende week afspreken. We zien dan wel of hij aan onze wensen voldoet :-) Maar zelf hebben we hem nog nooit horen spelen. We vertrouwen hiervoor een beetje op de ervaring die de zaal met hem heeft. Groetjes Ine
Ik heb al een paar keer mensen doorverwezen naar Bob omdat ikzelf al een boeking had. Iemand die mij een beetje kent (en sommigen die hier het forum volgen) gaan weten dat ik de mensen niet ga doorsturen naar een sukkelaar.Zij er maar zeker van, Bob kent zijn vak... en of het klikt met jullie...dat ga je pas ondervinden op een verkennend gesprek.Laat me raden: gaat het feest door in de Mantovani ?
hey, Wij trouwen op de zelfde dag... super hé. Op ons trouwfeest speelt er een collega van mijn mama... zelf heb ik geen ervaring met deze dj Bob De Groot ... ikzelf denk dat je toch steeds moet afwachten dj... maar als ze draaien wat de mensen op de dansvloer houd is het ok hé Veel groetjes Ellen
Ja idd, het feest gaat door in Mantovani.. We hebben ondertussen een afspraak gemaakt en we mogen donderdag eens bij hem langsgaan.. We zullen het wel zien hé :D @Ellen: Super! Tof om iemand tegen te komen die op dezelfde dag trouwt :)Ja een dj is toch altijd een beetje gokken als je ze nog nooit echt hebt horen draaien.. Ik heb toch al goede reacties gelezen op zijn gastenboek dus denk dat het wel in orde komt.. Groetjes,Geneviève