Terug naar overzicht
De openingsdansen van de ouders nemen.Dat hadden wij gedaan. En ze waren er héél blij mee.
En amai ge zijt er wel vroeg bij :). We hadden dat pas een maand voor het huwelijk beslist.
hey, wij hebben ook de openingsdansen van onze ouders genomen. En voor de dans met mijn papa en mijn man met zijn mama hebben we gekozen voor Dochters van Marco Borsato. Ik vond dit zo een mooie tekst, dat het er gewoon bij moest :-) groetjes sofie
Ik zou binnen komen in de kerk met mijn papa op het liedje van dochters van Marco Borsato, en voor de dansen met mijn papa gaan we voor hun openingsdans Du van ... (ben de naam kwijt :-) ) Allé dat is momenteel onze keuze, maar wij hebben nog héél veel tijd, dus kan nog veel wijzigen, maar ik vind het wel mooi en leuk zo. x
Ja ben er idd vroeg bij he :D hehe wel mijn ouders zijn juist op dezelfde dag 22j geleden dan in het huiwelijksbootje gestapt en de openingsdans van hun was tonight i celebrate my love for you and van zijn ouders was het ook du bist alles... Dusj als ik niks vindt zal ik deze dan maar nemen he :D Alvast bedankt voor de reacties Groetjes jamie x
ik heb momenteel you raised me up van celtic woman,maar vind de versie van westlife ook wel zeer mooi dus nog even twijfelen Mijn ouders hun openingsdans wa Du van Peter Maffay(deze bedoelt Kelly;-) ) Maar ik kan deze niet nemen want mijn broertje is getrouwd in mei en heeft deze gekozen om met mama te dansen en mijn schoonzusje met haar papa dusja Mijn broertje wist het zelf niet dat het papa's en mama's liedje was hahahaha groetjes
Ik heb ook totaal geen idee op welk liedje we moeten dansen. Ik vind I loved her first en dochters van Marco Borsato ook zo mooi, maar ik vind niet dat het kan, want op dezelfde moment danst mijn ventie ook met zijn ma... De openingsdansen van de ouders vind ik wel een goed idee, maar dan zit ik weer met hetzelfde probleem. Op welk van de 2 dansen we dan allebei met ons ma of pa? Hoe hebben jullie dat gedaan? Op welk van de twee hebben jullie dan met jullie ouders gedanst? Of hebben jullie afgewisseld... Merci alvast... Ik volg het item op, want ben wel benieuwd naar meer suggesties. Groetjes
@ Sharon: is het niet gebruikelijk om eerst met de eigen ouder te dansen en dan met de schoonouder? Zo kan je ook beide nummers nemen. Oké, dan is er telkens 1 ouder die niet op eigen nummer danst, maar zo erg zullen ze dat wel niet vinden zeker? Je kan ook altijd "gewone" mooie liedjes uit de jonge tijd van je ouders kiezen, valt ook meestal in de smaak, denk ik. Maar dan hangt het ervanaf hoe oud je ouders zijn natuurlijk. Als ze nog maar 22 jaar getrouwd zijn, waarschijnlijk nog niet zo oud?
clouseau - huis vol liefde, gaat over het huis uitgaan en je vleugels uitslaan.Ik woonde al samen met mijn man maar toch was dit nog heel toepasselijk
@ gitta ja mijn ouders zijn nu alletwee 44 jaar oud dus dit valt wel nog mee :D zijn ouders zijn nu maandag 25 jaar getrouwd en zijn 56 en 48jaar oud héhé.. @ evelien kzal dat liedje zeker eens beluisteren, clouseau maakt niet echt lelijke liedjes dus het zal afhangen van de tekst dan alvast bedankt hé groetjes jamie x