Terug naar overzicht
Hey Eveline, Bij mij ook nog 365 dagen op de teller! We gaan er vanuit gaan dat het volgend jaar een stralende dag zal zijn he :-) Waar trouwen jullie? Groetjes,Sofie
hey Eveline, bij mij ook 365 dagen!! Leuk è.. het aftellen kan beginnen
@ Sofie - wij wonen en trouwen in Wichelen, feest gaat door in Schoonaarde. Van waar zijn jullie? @ Britt - het maakt het inderdaad extra spannend en tegelijk gerustgevend om alles op het gemak te kunnen plannen en voorbereiden. Maar wens toch dat het jaar snel voorbij gaat :-)
Ook voor ons vandaag nog exact één jaartje! Ik denk wel dat dat jaar zo voorbij zal zijn. Enerzijds vind ik het leuk dat we veel tijd hebben en alles rustig kunnen plannen en van alles echt kunnen genieten maar anderzijds heb ik het gevoel dat ik me moet 'inhouden'. Ik wil al kleedjes gaan passen, uitnodigingen kiezen,... maar dat is allemaal nog wat snel hé! Hebben jullie dat ook? Samen aftellen naar de grote dag! Groetjes
@ Caroline - wij hebben in februari onze datum beslist en eind maart was onze zaal al gekozen, in april de DJ, vorige maand het gemeentehuis en het ontwerp voor onze uitnodigingen heb ik ook al gemaakt. Ik ben er dus véél te snel ingevlogen waardoor ik nu "lege" momenten tegemoet ga... 11 juli ga ik kleedjes passen, maar vind ik mijn zin dan nog niet dan ga ik in september/oktober terug voor de nieuwe collectie. Momenteel ben ik aan het overwegen om een videograaf aan te nemen, ik heb een héél goedkope gevonden maar eeuwige twijfelaar die ik ben ga ik daar natuurlijk eerst nog een paar nachtjes over slapen :-D Hoe ver staan jullie al?
Hey 23 juni-bruidjes, Ook hier vandaag nog exact 1 jaartje te gaan. Wij zijn vorig jaar op 29 juni verloofd in Rome (op de engelenbrug in Rome want mijn ventje & ik noemen elkaar altijd "engel") en ik moet zeggen dat de tjd voorbij gevlogen is. Ongelofelijk dat het al bijna een jaar geleden is. Hopelijk gaat ook het komende jaar snel voorbij zodat onze grote dag er snel is! Wij zijn vorig jaar in september begonnen met plannen (locatie + DJ). Ondertussen hebben we volgende zaken geregeld: - locatie - DJ - fotograaf - videograaf - ceremoniemeester - live-bands (receptie/avondfeest) - getuigen gevraagd - vervoer - make-upartieste + haarstyliste - bruidstaart (afgelopen weekend voorproeverij gehad). Heb vannacht mailtje gestuurd naar de Stad Gent (kon pas 1 jaar op voorhand) dus da's even afwachten. Op 7 juli hebben we onze eerste afspraak met UVV voor de huwelijksviering en op 23 juli ga ik kleedjes passen. Vind ik niks dan wacht ik net als sommige anderen hier eventjes tot de nieuwe collectie. In het najaar kijken we dan voor ringen, uitnodigingen en een afspraak met de DJ. We proberen alles zoveel mogelijk te spreiden zodat er nooit teveel lege momenten zijn en we altijd wel met iets bezig kunnen zijn. Toch kriebelt het ook bij mij om al voor dingen te gaan kijken die we nu helemaal nog niet kunnen regelen. Maar we kunnen altijd ideetjes opdoen hè! Hoe ver staan de anderen? En waar trouwen jullie? Ben wel benieuwd :) Veel liefs, Nathalie
Hoi allemaal, Wij trouwen in Lint en geven ons feest in Nijlen. Wij zijn ondertussen 2 maand verloofd en hebben de volgende zaken geregeld:-Gemeentehuis-Kerk + diaken-Getuigen-Ceremoniemeester-Fotograaf-Dj Nu zijn we bezig met vervoer en zang voor in de kerk.Vermits ik als leerkracht binnenkort 2 maanden vakantie heb ga ik dan toch al veel proberen te doen (adressen, tekst uitnodiging al maken, misboekje maken, kleedjes passen...) Oh toch zo leuk allemaal!En waar trouwen jullie zoals?
Hallo mede-bruidjes, ook hier staat 23 juni 2012 ingepland als dé dag :-). Op 14 mei heeft mijn vriend mij na tien jaar samenzijn ten huwelijk gevraagd. Ik heb tranen met tuiten gehuild. Het kwam heel onverwacht, ook al had ik véél hints gegeven ;-) volgende zaken zijn bij ons al geregeld: - Zaal - Gemeentehuis - Kerk - DJ - Fotograaf - Voorlopige gastenlijst opgesteld - Getuigen gevraagd - Uitnodigingen zijn we al gaan bekijken - ben ook al eens gaan "window" shoppen voor een bruidsjurk (moet me echt inhouden) Groetjes Lotte
Hey, Wij wonen en trouwen in Oostmalle, het feest gaat door in Merksplas. Tot nu toe zijn volgende zaken in orde: - Zaal - Gemeentehuis - Kerk - Getuigen - Fotograaf - Voorlopige gastenlijst - Voorlopig draaiboek De komende dagen DJ, vervoer en catering vastleggen, en dan kunnen we het een tijdje rustig aan doen. Zo leuk allemaal he :-) Groetjes,Sofie
Wij trouwen in domein 't Meersdael in Moerbeke-Waas. Waar trouwen jullie?
Dat jaar vliegt voorbij. Geniet maar van de voorbereidingen!