Nu Online
Momenteel zijn er 666 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wanneer geef je de getuigen hun bedankje?

23-6-2011 13:46:29
Dag bruidjes allemaal,

we zouden onze getuigen wel een bedankje willen geven, gewoon omdat ze buiten "getuigen zijn", echt wel veel voor ons doen en we hen toch wel extra willen bedanken.
Nu is mijn vraag, wanneer geef je die bedankjes? Is dat tijdens de speech of op een ander moment? We hebben ook een hele goede vriend die op onze trouwdag jarig is en aan hem hebben we ook gedacht (fles drank), wanneer zouden jullie dat geven?

Groetjes
Nele

nele
1-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1269

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik23-6-2011 14:02:07

Wij geven de cadeautjes op het avondfeest, idd tijdens de speech (tussen buffet en dessertenbuffet). Dan kan de traiteur op zijn gemak ook alles opruimen en alles terug klaarzetten voor dessertenbuffet.

Wij moeten veel cadeautjes geven. Aan helpers, chauffeurs,... En dat geven we op de moment dat zij vertrekken. Zonder speech...

Succes ermee!

Ellen
9-7-2011
 Meld misbruik23-6-2011 14:06:00

Bij ons zit het zo: de suite komt 's ochtends naar ons voor een glaasje champagne. Wij geven de getuigen DAN hun cadeautje, omdat er dan nog niet te veel mensen op zitten te kijken...
Bovendien MOETEN ze hun cadeau dan wel krijgen, want het is een balpen waarop hun namen gegraveerd staan. Die kunnen ze dus gebruiken om hun krabbel te zetten in het stadhuis en de kerk :-)

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik23-6-2011 14:53:17

Wij hadden net voor het diner 's avonds tijdens onze speech de mensen bedankt en hebben net na de speech hun cadeautjes gegeven (ouders, grootmoeders, getuigen).

nele
1-7-2011
 Meld misbruik23-6-2011 14:58:49

Voor degene die dat tijdens de speech doen, roepen jullie dan de getuigen naar voor of gaan jullie het aan hen geven aan tafel?

Inge
13-8-2011
 Meld misbruik23-6-2011 16:08:57

Wij geven ook hun cadeau 's morgens al. Idem als bij Ellen. Bij ons krijgen ze een mooie pen om hun handtekening te plaatsen... en om te houden natuurlijk

ineke
9-7-2011
 Meld misbruik23-6-2011 17:13:20

Wij geven dit 's middags als we samenkomen bij mijn ouders. Ook het cadeau voor de ouders...

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik24-6-2011 7:25:51

Wij hadden een trouwfuif en zijn vooraf met de suite gaan eten. Op restaurant hebben wij iedereen van de suite hun cadeautjes gegeven (ouders-getuigen-grootouders).
Wij hebben niet echt een speech gegeven.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik24-6-2011 19:17:06

@Nele: aangezien dit onze broers waren, zaten zij bij aan de eretafel en deden wij gewoon 'ons rondje'!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...