Nu Online
Momenteel zijn er 552 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tekst op bedanktjes

23-6-2011 14:44:08
Hallo bruidjes en bruidegommen,

Wat schrijven jullie op de bedankjes (of op de kaartjes die aan de bedankjes hangen). Jullie namen? De datum? En wat van tekst? Alle tips en inspiratie zijn welkom.

Merciekes

Sharon
20-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 790

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik23-6-2011 14:44:46

Correctie: bedankjes (niet bedanktjes)...
Sorry

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik23-6-2011 16:22:26

Hey Sharon

Wij hebben Echtgenootjes genomen, dus wij hangen een kaartje eraan met aan de ene kant ons Logo van de uitnodigingen en aan de andere kant staat van boven in het groot "Echtgenootjes" en eronder staan onze twee namen en datum. Met eronder gewoon Bedankt! Als achtergrond staat er ook nog een foto van ons op. Moeilijk om uit te leggen hoe het eruit ziet, maar denk wel dat je een beeld hebt nu hé.

In het potje steken we nog wel een opgevouwen papiertje met het recept van de liefde in ;-)

Wat hebben jullie als bedankje?

Succes!

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik23-6-2011 16:34:34

Hoi Sharon,

Wij hebben kaartjes en aan de ene kant staat er "Davy & Filipa 23/07/2011" en aan de achterkant "Bedankt dat je langs bent gekomen op onze mooie dag!"

Groetjes,
Filipa

Inge
6-8-2011
 Meld misbruik23-6-2011 16:53:33

Wij hebben als bedankje chocosticks.
Op het kaartje staat ons logo, onze namen, de datum en het tekstje 'Kom nog eens op de choco' :)

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik23-6-2011 18:07:41

Hey Sharon,

Ik las in je vorig berichtje dat je thema Italië/Venetië was. Waarom zet je er niet "grazie mille" op? :) Is maar een ideetje hè

Liefs,

Nathalie

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik23-6-2011 18:32:36

Hey,

Op ons kaartje staat "Bedankt voor jullie komst" Met daaronder onze namen en datum...

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik24-6-2011 7:24:16

Wij hadden een foto als bedankje en daar stonden gewoon onze namen en de datum op.

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik25-6-2011 8:52:24

Dankjewel allemaal...
@Nathalie: leuk idee! Gaan we miss wel doen dan :)!
@Sara: voor de gasten op het avondfeest zijn onze bedankjes Venetiaanse maskers. Ze krijgen dat al in het begin van de avond (dat zal op de borden liggen), dan kunnen ze die al opzetten tijdens het feest. En kunnen er wat belachelijke foto's mee getrokken worden. We plakken er achteraan een stickertje op met ons logo en dan een tekstje van bedankt...
@Inge: kei grappig!

Doei

Lara

Meld misbruik27-6-2011 6:52:33

Wat dacht je van lint bedrukken?
Je hebt een leuke tractatieverpakking, welke wij bij decofrutsels hebben gehaald en ik weet dat bruvo lint kan laten bedrukken, wij wouden dat ook maar ons budget was niet toereikend...ik zie geen prijzen staan, maar het is een groothandel dus misschien kan je contact met ze opnemen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...