Terug naar overzicht
Correctie: bedankjes (niet bedanktjes)... Sorry
Hey Sharon Wij hebben Echtgenootjes genomen, dus wij hangen een kaartje eraan met aan de ene kant ons Logo van de uitnodigingen en aan de andere kant staat van boven in het groot "Echtgenootjes" en eronder staan onze twee namen en datum. Met eronder gewoon Bedankt! Als achtergrond staat er ook nog een foto van ons op. Moeilijk om uit te leggen hoe het eruit ziet, maar denk wel dat je een beeld hebt nu hé. In het potje steken we nog wel een opgevouwen papiertje met het recept van de liefde in ;-) Wat hebben jullie als bedankje? Succes!
Hoi Sharon, Wij hebben kaartjes en aan de ene kant staat er "Davy & Filipa 23/07/2011" en aan de achterkant "Bedankt dat je langs bent gekomen op onze mooie dag!" Groetjes,Filipa
Wij hebben als bedankje chocosticks. Op het kaartje staat ons logo, onze namen, de datum en het tekstje 'Kom nog eens op de choco' :)
Hey Sharon, Ik las in je vorig berichtje dat je thema Italië/Venetië was. Waarom zet je er niet "grazie mille" op? :) Is maar een ideetje hè Liefs, Nathalie
Hey, Op ons kaartje staat "Bedankt voor jullie komst" Met daaronder onze namen en datum...
Wij hadden een foto als bedankje en daar stonden gewoon onze namen en de datum op.
Dankjewel allemaal... @Nathalie: leuk idee! Gaan we miss wel doen dan :)! @Sara: voor de gasten op het avondfeest zijn onze bedankjes Venetiaanse maskers. Ze krijgen dat al in het begin van de avond (dat zal op de borden liggen), dan kunnen ze die al opzetten tijdens het feest. En kunnen er wat belachelijke foto's mee getrokken worden. We plakken er achteraan een stickertje op met ons logo en dan een tekstje van bedankt... @Inge: kei grappig! Doei
Wat dacht je van lint bedrukken?Je hebt een leuke tractatieverpakking, welke wij bij decofrutsels hebben gehaald en ik weet dat bruvo lint kan laten bedrukken, wij wouden dat ook maar ons budget was niet toereikend...ik zie geen prijzen staan, maar het is een groothandel dus misschien kan je contact met ze opnemen