Terug naar overzicht
Hoi,Tof iemand te horen die ook een schieting houd. Bij ons is het de gewoonte van de schieting 2dagen voor den trouw te houden. Wij trouwen op vrij 11/08/06 en de schieting gaat door op woe 09/08/06. Wij zijn via via aan enkele kanons geraakt. Tis nu nog zoeken achter poeder want dat vind je niet zo makkelijk meer!Grtz Debra11/08/06
JA WIJ SCHIETEN OOK? EN WIJ HALEN ONS KANON VAN EEN BOER EN HET POEDER KAN JE WAARSCHIJNLIJK IN DE BOERENBOND HALEN AVEVE?????
Halookes,Ik heb nog nooit van een schieting gehoord! Kan iemand me zeggen wat dit is?Ann (wij trouwen 11/08/2007)
Poeder moet je schijnt halen bij de apotheek...liefs
poeder haal je bij de apotheek, maar niet alle apothekers willen die geven.Davine
halookesWij hebben vorige vrijdag onze schieting gehouden en we hadden geluk met t weer he :-)Wij hebben onze kanons gehuurd, bij iemand in ons gemeente : www.driespersyn.be Hij kon ons ook t poeder bezorgen, want de apothekers willen het niet meer verkopen bijna ... Groetjes en veel schietplezier :-)Lien26/05/2006
Hoi Lien,bedankt voor de tip, ik ga dadelijk eens kijken op de website, en hopelijk komt het dan allemaal in orde.groetjesCarine