TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
12-8-2011
|
23-6-2011 17:00:16
Wij gaan ook niet vermenigvuldigen. Aangezien ik echt niet met mijn vader wíl dansen! En ook omdat mijn vriend zijn ouders al sinds hij nog jong was gescheiden zijn en hertrouwd zijn. Mijn ouders zijn wel uit elkaar, maar mijn moeder is nog alleen en mijn vader zijn vriendin is niet uitgenodigd. Dus dan komt het ook niet meer uit Wij zouden ook opteren voor openingsdans en dan direct erin vliegen :) Ofwel een speciale vermenigvuldiging, ik met mijn broer en mijn vriend met zijn zus...
|
|
Lilabluestar
14-7-2012
|
23-6-2011 17:10:47
Hey, wij willen dit ook niet gaan doen, het duurt altijd zo lang voor de andere gasten vind ik. Maar we willen dan wel iets anders verzinnen om de mensen van hun stoel te krijgen, alleen is dat niet zo gemakkelijk lijkt me.
|
|
|
kristel
1-7-2011
|
23-6-2011 18:32:04
wij doen:
openingsdans
ik met mijn pa en mijn ventje met zijn ma
ambiancenummer zodat iedereen komt dansen
|
|
nele
1-7-2011
|
23-6-2011 18:53:36
We gaan ook niet vermenigvuldigen maar dansen op het einde van onze openingsdans met onze 2 kindjes. Dat zal veel leuker zijn en ook korter zijn.
|
|
Liesbeth
19-5-2012
|
23-6-2011 20:06:36
Wij gaan niet vermenigvuldigen...hoewel mijn mama en papa al jaren danslessen volgen en echt wel graag dansen, hebben ze echt al gezegd dat zij dat niet willen. Papa heeft al gezegd een slow met mij te dansen in de loop van de avond. En van mijn schoonouders weet ik...hoe verder van de dansvloer hoe beter! Dus hier geen vermenigvuldigingsdans!
|
|
Annemiek
29-10-2011
|
23-6-2011 20:52:33
@ Nele
Wij zouden na onze openingsdans ook graag nog iets met onze twee zoontjes doen. Hoe pakken jullie dit juist aan? Groetjes!
|
|
rafa
6-5-2011
|
23-6-2011 21:06:18
wij hebben dit ook niet gedaan, omdat ik geen mama meer had, vond ik eht wat vervelend, dat er iemand overblijft, en ik wou eigenlijk niet met mijn papa dansen, wat uiteindelijk wel die avond is gebeurd, hihi wij hadden ons zoontje van 20 bij tot na openingsdans, hij is er er dan int midden van onze dans bijgekomen, en onze dj heeft onze dans laten vloeien naar de plopdans, voor ons zoontje dan, en bijna de helft van de zaal stond samen met onze lars de plopdans te dansen, echt heel tof moment, en goeie opening van een dansavond!! en ben nog altijd blij da ik geen vermenigvuldigen heb gedaan!!
|
|
Annelies
2-10-2010
|
24-6-2011 10:28:56
Bij ons heeft de volledige eretafel in één keer gedanst. Bij ons waren er ook nogal wat moeilijkheden met gescheiden en overleden ouders. Dat is perfect gelukt. Daarna is iedereen op eigen initiatief iemand aan uitnodigen, zonder dat daarvoor een "volgorde" was afgesproken.
|
|
Cindy
1-7-2011
|
24-6-2011 14:46:28
Wij gaan ook niet vermenigvuldigen. Ik vind dit zelf verschrikkelijk saai en ouderwets. Wij doen een swingende openingsdans samen met onze dochter en daarna wordt de dansavond ingezet met een knaller van formaat...
|
|
tanja
30-6-2012
|
24-6-2011 18:36:56
We gaan het ook niet doen, denk ik. Openingsdans en dan feesten!
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|