Terug naar overzicht
Wij hebben een oldtimer bus besteld bij Retro en ik kan alleen maar zeggen, ze hebben de beste prijzen.Wij hebben bij ontzettend veel bedrijven een offerte aangevraagd en overal waren ze duurden dan bij Retro en dat voor dezelfde bus. Daarnaast super vriendelijke mensen en top service!De eigenaar zelf volgt alles op, om zeker te zijn dat alles naar wens is. Grtjs Sara
Hallo, Wij zijn 21 mei getrouwd en hadden een oldtimer en een bus gehuurd bij deze firma.De wagens zager er mooi uit, de periode voor onze trouwdag was de firma vriendelijk.Op onze trouwdag zelf was de oldtimer bus niet op tijd alleen de auto was op het afgesproken uur aanwezig. De bus is een uur te laat aangekomen, ze waren vergeten dat wij deze besteld hadden. We zijn dus te laat in het gemeentehuis aangekomen. Ze zijn geen vier uur ter plaatse gebleven (zoals in het contract) maar direct na de mis doorgegaan.Wij wilden de bus niet volledig betalen aangezien dat zij niet correct waren. Daarop reageerde de firma met onbeschofte verwijten en dreigmails als we niet betaalden.Ik vind dat ze geen service bieden als zij in de fout gaan! Zeker op zo een groot bedrag, dan verwacht je dat toch. Ze gaven zelfs niet toe dat het hun fout was. Ik raad ze zeker niet aan. Hopelijk gaat bij jullie alles naar wens. Groeten,Sara
Wij hadden vandaag een afspraak bij Retro om 18 u, mijn vriendin en moeder zijn er naartoe gereden, maar alles gesloten. Na 20 minuten wachten voor een gesloten deur heb ik ze van thuis uit gebeld. Bleek dat ze de afspraak verkeerd hadden in hun agenda hebben gezet, morgen ipv vandaag. Ik heb De mail hier voor mij en er staat wel degelijk 5 juli. Ik wil dit niet meemaken op de dag zelf en opteer toch voor een andere firma.
Hey, Ik weet niet naar wat soort oldtimer jullie op zoek zijn, maar afgelopen zaterdag was ik op een huwelijk, en ze hadden voor het koppel en de getuigen met hun partner zo'n geweldig toffe oude VW bus gehuurd. Ze hadden het busje gehuurd bij www.cafewelkom.be Ik weet niets van prijzen, maar mss eens leuk om ook bij hen een offerte te vragen? Busje was erg proper en kan ook versierd worden! Groetjes, Leentje