Terug naar overzicht
Wij trouwen op 7-9-2012. Sinds gisteren ligt onze feestzaal vast en op het gemeentehuis is de datum ook al doorgegeven. De DJ ligt ook al vast, aangezien het de 'huis-DJ' van onze zaal is. De fotografe heeft onze datum ook al genoteerd. We moeten volgende week nog naar haar om te zien wat de afspraken zijn en om wat uitleg enzo. wij trouwen enkel voor de wet.
ja ik ben vantweekend nog maar gevraagd dus nog helemaal aant begin stadium kheb wel gezien dat we beiden oip onze verjaardagsfeestje zijn gevraagd hier ook op de knie maar dan wel op restaurant en voor dien toestemming aan de papa gevraagd
Wij trouwen een weekje ervoor en dit was ook nog één van de weinige datums die vrij waren. Onze zaal is nog maar van deze week vastgelegd.
erg é khad nooit gedacht dat er zoveel waren in september . ik had echt zo iets van we zijn er goed op tijd bij uuuh niet dus ik snap bijna nie hoe mijn collegatje haar huwelijk in 6 maandjes heeft kunnen regelen voor mei dan nog zon drukke maand maar kmoet zeggen het was inorde
Ik trouw een weekje voor jullie, 1/9/12.Heb momenteel de zaal, kerk en DJ al vastliggen. Bij de zaal hadden ze gelukkig nog geen reservaties voor onze datum. De kerk had op de zaterdagen in september en oktober alleen 1 huwelijk op 8september vastliggen, dus dat viel gelukkig ook al meer. Het is nochtans een populair kerkje om te trouwen, dus was een beetje verbaasd dat er die periode zo weinig vast gelegd was.
Wij trouwen ook een weekje voor jullie, 1/9/2012. Wij hadden nog uit alle zalen keuze maar dat is ondertussen al wel 2 maanden geleden.
Mijn vriend heeft mij begin juni ten huwelijk gevraagd en al vele feestzalen die we mailden gaven idd het antwoord dat er nog 1 of geen zaterdag vrij was in augustus of september... Onze favoriete feestzaal zijn eerste vrije zaterdag was 6oktober!Nog overal veeeeeel vrijdagen die vrij waren!Uiteindelijk alle voor en nadelen op een rijtje gezet en uiteindelijk gekozen voor de eerste vrij zaterdag van onze favoriete feestzaal!Vrijdag zagen wij minder goe zitten en op het Belgische weer kan je toch niet voort gaan,dus maakt de periode voor ons minder uit! Natuurlijk is het leuk in de zomermaanden te trouwen maar dat was voor ons minder belangrijk dan de locatie die we wilden! Ik dacht ook dat we ruim op tijd waren, tenslotte nog meer dan 1 jaar te gaan, maar neneen! En zo blijkt ook dat je heel snel moet zijn met DJ, ceremoniemeester, stadhuis, kerk, vervoer en fotograaf! De rest kan je wat mee wachten...
Hoi Tima, Ik trouw ook op 8/9/2012. Onze zaal ligt al vast sinds maart 2012 (en er was nog maar 1 andere mogelijkheid in september op dat moment) wat ligt nog al vast: - de zaal dus :-) - Dj - kerk en gemeente - ceremoniebus - ceremoniemeester - fotograaf Wanneer kijk jij voor je jurk? Ik denk September... Groetjes
hier ook september eens de nieuwe collecties beginnen binnen stromen tzal nog wa worden om zo lang te wachten . ik zie er naar uit en toch een beetje tegen zin ik heb het nie zo op met het boetiekjes gevoel kvoel mij altijd verplicht bijna om iets te kopen en da wil ik dus nie hebben met mijn trouwjurk daarom neem ik versterking mee naar de pasbeurten .morgen afspraak met de deken van diksmuide eenmaal kerk vastgezet mag ik mailtje zenden naar stadhuis , offertes limo's zijn binnen dus dit wordt eerst daags beslist het enigste dat ik toch nog erg over twijfel is een ceremonie meester kost wel wt geld é €290 bij ons ist voor een hele dag dat loopt op bij een fotograaf van zelfste maar daar heb je toch tenminste je foto's van e