Nu Online
Momenteel zijn er 579 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

08/09/2012 is populair

23-6-2011 20:01:26
nooit gedacht maar 08/09/2012 is dus wel degelijk populair bij ons van de 6 zalen die ik een mail heb verzonden zijn er al 3 bezet dus snel in actie schieten zaterdag zaal bezoektocht . zijn hier nog bruidjes voor 08/09/2012??? wat hebben jullie allemaal geregeld ?

tima
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 598

Hilde
7-9-2012
 Meld misbruik23-6-2011 20:55:36

Wij trouwen op 7-9-2012.
Sinds gisteren ligt onze feestzaal vast en op het gemeentehuis is de datum ook al doorgegeven. De DJ ligt ook al vast, aangezien het de 'huis-DJ' van onze zaal is.
De fotografe heeft onze datum ook al genoteerd. We moeten volgende week nog naar haar om te zien wat de afspraken zijn en om wat uitleg enzo.
wij trouwen enkel voor de wet.

tima
8-9-2012
 Meld misbruik23-6-2011 21:16:24

ja ik ben vantweekend nog maar gevraagd dus nog helemaal aant begin stadium kheb wel gezien dat we beiden oip onze verjaardagsfeestje zijn gevraagd hier ook op de knie maar dan wel op restaurant en voor dien toestemming aan de papa gevraagd

Annelies
1-9-2012
 Meld misbruik24-6-2011 8:10:24

Wij trouwen een weekje ervoor en dit was ook nog één van de weinige datums die vrij waren. Onze zaal is nog maar van deze week vastgelegd.

tima
8-9-2012
 Meld misbruik24-6-2011 8:52:25

erg é khad nooit gedacht dat er zoveel waren in september . ik had echt zo iets van we zijn er goed op tijd bij uuuh niet dus ik snap bijna nie hoe mijn collegatje haar huwelijk in 6 maandjes heeft kunnen regelen voor mei dan nog zon drukke maand maar kmoet zeggen het was inorde

Eline
23-6-2012
 Meld misbruik24-6-2011 16:50:05

Ik trouw een weekje voor jullie, 1/9/12.
Heb momenteel de zaal, kerk en DJ al vastliggen. Bij de zaal hadden ze gelukkig nog geen reservaties voor onze datum. De kerk had op de zaterdagen in september en oktober alleen 1 huwelijk op 8september vastliggen, dus dat viel gelukkig ook al meer. Het is nochtans een populair kerkje om te trouwen, dus was een beetje verbaasd dat er die periode zo weinig vast gelegd was.

Jurgen
1-9-2012
 Meld misbruik24-6-2011 22:31:21

Wij trouwen ook een weekje voor jullie, 1/9/2012.
Wij hadden nog uit alle zalen keuze maar dat is ondertussen al wel 2 maanden geleden.

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik3-7-2011 21:15:06

Mijn vriend heeft mij begin juni ten huwelijk gevraagd en al vele feestzalen die we mailden gaven idd het antwoord dat er nog 1 of geen zaterdag vrij was in augustus of september... Onze favoriete feestzaal zijn eerste vrije zaterdag was 6oktober!
Nog overal veeeeeel vrijdagen die vrij waren!
Uiteindelijk alle voor en nadelen op een rijtje gezet en uiteindelijk gekozen voor de eerste vrij zaterdag van onze favoriete feestzaal!
Vrijdag zagen wij minder goe zitten en op het Belgische weer kan je toch niet voort gaan,dus maakt de periode voor ons minder uit! Natuurlijk is het leuk in de zomermaanden te trouwen maar dat was voor ons minder belangrijk dan de locatie die we wilden!

Ik dacht ook dat we ruim op tijd waren, tenslotte nog meer dan 1 jaar te gaan, maar neneen! En zo blijkt ook dat je heel snel moet zijn met DJ, ceremoniemeester, stadhuis, kerk, vervoer en fotograaf! De rest kan je wat mee wachten...

daisy
8-9-2012
 Meld misbruik20-7-2011 9:33:00

Hoi Tima,

Ik trouw ook op 8/9/2012.
Onze zaal ligt al vast sinds maart 2012 (en er was nog maar 1 andere mogelijkheid in september op dat moment)
wat ligt nog al vast:
- de zaal dus :-)
- Dj
- kerk en gemeente
- ceremoniebus
- ceremoniemeester
- fotograaf

Wanneer kijk jij voor je jurk? Ik denk September...

Groetjes

tima
8-9-2012
 Meld misbruik20-7-2011 13:50:54

hier ook september eens de nieuwe collecties beginnen binnen stromen tzal nog wa worden om zo lang te wachten . ik zie er naar uit en toch een beetje tegen zin ik heb het nie zo op met het boetiekjes gevoel kvoel mij altijd verplicht bijna om iets te kopen en da wil ik dus nie hebben met mijn trouwjurk daarom neem ik versterking mee naar de pasbeurten .
morgen afspraak met de deken van diksmuide eenmaal kerk vastgezet mag ik mailtje zenden naar stadhuis , offertes limo's zijn binnen dus dit wordt eerst daags beslist het enigste dat ik toch nog erg over twijfel is een ceremonie meester kost wel wt geld é €290 bij ons ist voor een hele dag dat loopt op bij een fotograaf van zelfste maar daar heb je toch tenminste je foto's van e

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info