Nu Online
Momenteel zijn er 557 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoi, mag ik eens iets vragen?

23-6-2011 21:03:53
dag bruidjes

Ben net nieuw op de site, maar vind niet goed hoe het werkt. Zie dat iedereen zo'n mooie pagina's heeft met forumberichten en roze achtergrond. Ik voel me een beetje stom, want weet niet goed hoe het in zen werk gaat.
Alle hulp en vriendjes zijn welkom

groetjes Jana x

Jana
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 605

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik23-6-2011 21:17:22

Hoi Jana

Welkom en alvast proficiat met het verloofd zijn hé ;-)

Normaal gezien heb jij ook zo'n profiel, als je hier in het bericht zit klik dan even op je avatar dan ga je automatisch naar je profielpagina. Sla deze dan even op in je favorieten, dan moet je niet altijd opnieuw gaan zoeken.

Grtjs

Sara

Jana
5-5-2012
 Meld misbruik23-6-2011 21:37:57

Hoi,

Bedankt voor de informatie, heb er op geklikt maar krijg steeds een foutmelding.
Bedankt voor de felicitatie, Jij ook natuurlijk proficiat, maar bij jou begint het te korten zie ik aan de datum. Hopelijk niet te veel stress?

Groetjes

Jana

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik23-6-2011 21:39:43

Als ik op je profiel wil gaan krijg ik een foutmelding, wss omdat je een & gebruikt hebt in je gebruikersnaam. Best je gebruikersnaam wijzigen. Dit doe je bij mijn account, vervolgens bewerken. Lees hieronder even wat je moet doen.

Je gebruikersnaam kan je gebruiken om je aan te melden, maar wordt ook gebruikt om je persoonlijke pagina te bereiken.
vb. www.wijtrouwen.com/gebruikersnaam
Als handelaar gebruik je dus best de naam van je zaak, als bruid of bruidegom kan je bvb jullie beide namen gebruiken zoals Els-Steven, Els_Steven, Els-en-Steven, ...
Je mag enkel cijfers, letters en de tekens - _ gebruiken. Dus geen spaties en best ook geen tekens met accenten op zoals é of è.
De minimum lengte voor je gebruikersnaam is 4 tekens.

Klik op 'Wijzigen' om te beginnen.

Na het wijzigen van je gebruikersnaam word je automatisch afgemeld. Meldt u daarna opnieuw aan met uw nieuwe gebruikersnaam.

Jana
5-5-2012
 Meld misbruik23-6-2011 21:46:41

OOOOH dank u wel, ge zijt ne schat! het is gelukt.

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik23-6-2011 21:48:38

Ik merk dat het gelukt is! Super...
Toevallig mijn verloofde noemt ook Tom, da zijn de goei hé ;-)

Bij ons begint het idd te korten, de bridezilla stress is volledig aanwezig... Tot ergernis van sommigen. Hopelijk verdwijnt dat als alles in orde is gebracht.

Grtjs

Sara

Jana
5-5-2012
 Meld misbruik23-6-2011 21:54:39

hey, ja dat is ook toevallig en inderdaad da zijn de goei :)
Och ik heb er nu al stress van en het is nog 316 dagen. dus zou het perfect normaal vinden da jij nu bridezillastress hebt. En de mensen moete da maar voor even aanvaarden :) en ik denk dat het zal verdwijnen als je aan het genieten bent op het avondfeest. tot dan vrees ik dat het stressen is :) alé bij mij zou dat toch zo zijn.

Groetjes

Jana

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik24-6-2011 18:26:38

ik wist dit ook niet!!! alvast bedankt dus! want nu heb ik dit ook!

Jana
5-5-2012
 Meld misbruik24-6-2011 19:26:45

:) ik wist het ook niet, hey jullie trouwen op dezelfde datum als wij :) toffe datum he x

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik25-6-2011 15:40:37

jaja! datum is zeer goed voor ons ... alhoewel we eerst 6/5/2012 wouden maarja dat is een zondag ... onze bruidstaart moet waarschijnlijk (zo goed als zeker!!!) op 6/5/2012 zijn. waarom? wij zijn verloofd op 6/5/2011 in Mexico en vind dat wel zeer speciaal :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...