Terug naar overzicht
Hoi Jana Welkom en alvast proficiat met het verloofd zijn hé ;-) Normaal gezien heb jij ook zo'n profiel, als je hier in het bericht zit klik dan even op je avatar dan ga je automatisch naar je profielpagina. Sla deze dan even op in je favorieten, dan moet je niet altijd opnieuw gaan zoeken. Grtjs Sara
Hoi, Bedankt voor de informatie, heb er op geklikt maar krijg steeds een foutmelding. Bedankt voor de felicitatie, Jij ook natuurlijk proficiat, maar bij jou begint het te korten zie ik aan de datum. Hopelijk niet te veel stress? Groetjes Jana
Als ik op je profiel wil gaan krijg ik een foutmelding, wss omdat je een & gebruikt hebt in je gebruikersnaam. Best je gebruikersnaam wijzigen. Dit doe je bij mijn account, vervolgens bewerken. Lees hieronder even wat je moet doen. Je gebruikersnaam kan je gebruiken om je aan te melden, maar wordt ook gebruikt om je persoonlijke pagina te bereiken.vb. www.wijtrouwen.com/gebruikersnaam Als handelaar gebruik je dus best de naam van je zaak, als bruid of bruidegom kan je bvb jullie beide namen gebruiken zoals Els-Steven, Els_Steven, Els-en-Steven, ...Je mag enkel cijfers, letters en de tekens - _ gebruiken. Dus geen spaties en best ook geen tekens met accenten op zoals é of è.De minimum lengte voor je gebruikersnaam is 4 tekens.Klik op 'Wijzigen' om te beginnen. Na het wijzigen van je gebruikersnaam word je automatisch afgemeld. Meldt u daarna opnieuw aan met uw nieuwe gebruikersnaam.
OOOOH dank u wel, ge zijt ne schat! het is gelukt.
Ik merk dat het gelukt is! Super...Toevallig mijn verloofde noemt ook Tom, da zijn de goei hé ;-) Bij ons begint het idd te korten, de bridezilla stress is volledig aanwezig... Tot ergernis van sommigen. Hopelijk verdwijnt dat als alles in orde is gebracht. Grtjs Sara
hey, ja dat is ook toevallig en inderdaad da zijn de goei :) Och ik heb er nu al stress van en het is nog 316 dagen. dus zou het perfect normaal vinden da jij nu bridezillastress hebt. En de mensen moete da maar voor even aanvaarden :) en ik denk dat het zal verdwijnen als je aan het genieten bent op het avondfeest. tot dan vrees ik dat het stressen is :) alé bij mij zou dat toch zo zijn. Groetjes Jana
ik wist dit ook niet!!! alvast bedankt dus! want nu heb ik dit ook!
:) ik wist het ook niet, hey jullie trouwen op dezelfde datum als wij :) toffe datum he x
jaja! datum is zeer goed voor ons ... alhoewel we eerst 6/5/2012 wouden maarja dat is een zondag ... onze bruidstaart moet waarschijnlijk (zo goed als zeker!!!) op 6/5/2012 zijn. waarom? wij zijn verloofd op 6/5/2011 in Mexico en vind dat wel zeer speciaal :)