Terug naar overzicht
ja hoor, wij hebben 2 witgouden ringen, en die van mij heeft nog 5 briljantjes en we hebben maar 850 euro betaald... Wat echt niet veel is vind ik... we zijn er content van groetjes
Amaai, dat valt inderdaad goed mee. Ik was al eens prijzen gaan vragen maar daar kom je met 1000 euro nog niet toe voor 1 ring. Ga zeker daar kijken. Merciekes he
Er is ook enorm veel keuze, onze ringen zijn niet 1 paar, en ze zijn echt heel vriendelijk... Ik heb al gehoord dat ze de ringen zelfs naar huis brengen, het is wel een tijdje wachten op de ringen... Wij hebben ze besteld in maart en zijn klaar in juli... Ze hebben het enorm druk naar t schijnt...veel plezier met het uitzoeken, aja, en je moet op voorhand bellen voor een afspraak hé, het is ongeveer 2 weken wachten... groetjes
Hey Die van ons kosten ongeveer 870 euro en ik heb 6 brilliantjes en vinden ze zeer mooi. Ze zijn ook witgoud. We zijn vorige maand geweest en in augustus mogen we er om. Super vriendelijk en heel veel keuze en mogelijkheden. Ik mocht direct langs gaan, dezelfde week nog. Tzal effe minder druk geweest zijn zo te horen. Groetjes
Onze komen ook van daar, ook witgoud en net boven de 1000 euro voor beide. @ Liesbeth, wanneer zijn jullie ringen precies klaar? Weten jullie dat? Onze ringen zijn ook in februari/maart ergens besteld maar er is eigenlijk niet gezegd wanneer ze klaar zullen zijn... Wel heel vriendelijk en je kan zelf modellen gaan combineren zodat je ringen hebt volledig naar je zin en stijl.
@ sharon: ze hadden tegen ons gezegd dat het rond de 4e juli ging zijn... Ik hoop het, want het zijn nog maar 4 weken tot aan onze trouw hé...Ik denk dat jullie dezelfde dag zijn gaan kijken voor ringen als wij... Kan mij da precies nog herinneren :) Laat mij eens iets weten als jij van iets weet? Ik ben wel eens benieuwd wanneer we ze gaan hebben... groetjes
Wij gaan daar ook langs vr onze trouwringen... heb ook al gelezen dat ze enorm veel keuze hebben :-). Ben benieuwd maar hou jullie op de hoogte. Groetjes.
Hey ook onze trouwringen besteld bij FDO de onze 990 euro het paar. Je hebt er heel veel keuze en je zal zal zeker iets vinden die jullie aanstaat voor 1000 euro, grtjs
Wij hebben onze ringen daar gevonden voor 880Euro,is ook geen paar want degene die bij mijn ventjes ring pastte vond ik niet mooi en omgekeerd,maar ik heb wel een hele mooie gevonden met 8steentjes in die er goed bij past,ze wilden hem nog aanpassen naar dezelfde stijl vant ventjes maar vond ze zo mooi passen bij elkaar dat ik het zo gelaten heb :-) Maar allesinds keuze genoeg daar
De onze (ook witgoud, bij mij 3 steentjes) kwamen ook daarvandaan en ook minder dan 1000 euro.
De onze komen ook van daar, 980 euro, wit goud en de mijne heeft 8 briljantjes. Er is inderdaad heel veel keuze.
De onze komen ook van bij Fede Di Oro. Wij hebben 996 euro betaald. De ringen zijn beide witgoud en de mijne heeft 10 briljantjes. Nog 14 dagen te gaan voor mijn trouw. Ik veronderstel dat ik er toch wel kan omgaan. Hij had gezegd 3e week van juni dus kga maar vlug informeren...
Bedankt allemaal voor de vele reacties. Dan ga ik zeker eens een afspraak maken. Nog veel succes allemaal!!!!! groetjes