Nu Online
Momenteel zijn er 553 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

HELP WELKE ZAAL KIEZEN

23-6-2011 22:47:52
Wij zijn van regio kortrijk en wij zijn aant twijfelen tussen T Vijverhof, Alta Ripa, Ter Biest, Hof ter Heulebeke en Den Oesterput. Zelf ben ik nog naar geen 1 feest geweest , behalve naar een receptie in t vijverhof. Maar da was toen buiten omdat goed weer was.

Wat is er belangrijk :

- lekker eten
- goede bediening
- mooie tuin voor receptie en mooie binnenreceptieruimte
- mooie gezellige zaal die niet te klein en niet te groot is, en die niet ouderwets is

Wie heeft er ervaring met deze zalen ?

Stefanie
17-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1053

Ine
26-5-2012
 Meld misbruik23-6-2011 23:28:15

Dag Stefanie

Wij zijn ook van die regio en we hebben al enkele feesten in de door jou voorgestelde zalen gevierd. Ik merk dat hier op het forum met veel lof wordt gesproken over het Vijverhof maar de keren dat wij er zijn geweest was het echt niet in orde (vb wanneer ze de tweede keer rondkwamen met het eten was er ander vlees zonder dat het koppel ervan wist, en dat vlees was bovendien koud; ook eens gehad dat er verkeerde naam op de taart stond, wel een minpuntje vind ik). Over de zaal zelf zeker geen klachten, mooie inrichting.
Enkele weken geleden zijn we naar de Alta Ripa gaan feesten voor huwelijk van een collega. Ook een mooie zaal maar jammer van de bediening die helemaal uit de hand liep, we hadden de indruk dat dit beetje kwam door de maitre die er hypernerveus uitzag. Hij was ook vreselijk grof tegen de rest van het personeel terwijl gasten erbij stonden, iets wat je toch moet vermijden vind ik. Wij hebben ook geen koffie gekregen, ze waren ons gewoon vergeten. Eten was wel heel lekker maar tegen dat wij aanschoven voor het desertbuffet was het meeste al op. We konden nog kiezen tussen chocolademousse en ijs. Geen fruit meer, geen taartjes, ... Ook wel beetje jammer. Het dansfeest was wel ok, veel drankjes aangeboden gekregen.
Over de drie andere zalen kan ik niks zeggen. In Ter Biest trouwt er volgend jaar een vriendin van mij. Ik ken haar als iemand die altijd alles tot in de puntjes verzorgd wil zien, dus ik denk wel dat zij tevreden moet zijn over die zaal, anders zou ze die nooit kiezen.

Groetjes en veel succes bij het kiezen. Laat dan eens weten wat je definitieve keuze is geworden he ;-)
Ine

Annelies
1-9-2012
 Meld misbruik24-6-2011 8:07:05

Wij trouwen in Hof ter heulebeke. Ik heb er zelf nog geen feest gedaan maar ik heb er alle vertrouwen in dat alles in orde zal zijn daar.

Patrick

Meld misbruik24-6-2011 8:43:26

Beste Stefanie,

Je moet niet twijfelen, ter Biest is een van de beste in ons omliggende, wacht maar af op het forum, het zal wel bevestigd worden door de bruidjes die er geweest zijn.(hoop ik toch).
Die opgenoemde puntjes zijn er zeker.
- lekker eten
- goede bediening
- mooie tuin voor receptie en mooie binnenreceptieruimte
- mooie gezellige zaal
Nog veel succes, ik blijf dit eens volgen daar we veel op locaties aanwezig zijn.
Patrick.

sofie
1-9-2012
 Meld misbruik24-6-2011 16:06:10

hoi, wij zijn ook op zoek geweest achter een zaal regio Kortrijk, en zijn ook in het vijverhof geweest. Daar is er al bijna niets meer vrij om nog op een zaterdag te trouwen in 2012 voor oktober.
Ter Biest zijn we ook gaan zien. Niet onze keuze.
De oesterput heb ik veel positieve dingen gehoord, maar nie zelf geweest.
De andere zalen die je vernoemde zijn we niet geweest. Maar kweet in ieder geval dat het moeilijk is om een keuze te maken. Maak een afspraak en ga gewoon eens gaan kijken zou ik zeggen. Je zal vlug zien of het jullie smaak is. Succes

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik24-6-2011 19:44:18

Wij hebben ons feest gehad in't vijverhof en t'was tot in de puntjes in orde... Geen ènkele klacht, niet van onze kant, maar belangrijker: ook niet van onze gasten... Integendeel, een bevriend koppel trouwt er ook volgend jaar

Democratische prijs, méér dan genoeg qua eten, hun waterkant is gewoon té mooi om waar te zijn (vooral me man vond dat dan, hij heeft zijn roots aan de zee en voelde zich helemaal in zijn element!), bediening was top, voor ons heel belangrijk dat de serveurs ook Frans konden (mijn familie is frans) en dat niemand iets te kort kwam. Niets was hen teveel om aan te passen of te herbekijken of samen te bespreken.

Mij zal je geen enkel slecht woord horen zeggen over 't vijverhof... Er is ook een reden waarom je een jaar en paar maanden op voorhand moet reserveren

Stefanie
17-8-2012
 Meld misbruik25-6-2011 7:53:26

Annelies, vallen de prijzen wat mee in hof ter heulebeke?

Stefanie
17-8-2012
 Meld misbruik11-7-2011 12:52:26

Ine, We zijn ook eens naar Huis Van Wonterghem geweest en daar was ik direct verkocht. Bij de andere zalen twijfelde ik constant over bepaalde zaken, maar hier was dat niet het geval. In prijs ligt het natuurlijk wel wat hoger dan Vijverhof en Alta Ripa, maar ik heb van iedereen al goede commentaar gehoord, dus denk wel dat het er in orde zal zijn

Julie
5-8-2012
 Meld misbruik14-7-2011 12:17:40

Hallo,

zalen 138b in Harelbeke. Ook super hoor!

Veel succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info