Terug naar overzicht
Enkele jaren geleden zijn wij daar eens naar een feest geweest van een bevriend koppel, en het eten was daar toen echt wel super en de bediening helemaal af. Als ik een minpuntje moet geven, dan vond ik enkel de 'kleine' dansvloer iets minder. Maar misschien kan dat ondertussen al aangepast zijn. GroetjesJessica
Ik had al gehoord dat het eten daar niet zo super was en de zaal, daar moet je voor zijn denk ik.Maar ik ben er zelf nog niet geweest...
Klik op de hoofdpagina eens op het kleine veldje "Zoeken", bovenaan, en tik daarna salons de romree in ; zo kom je automatisch op (oudere) berichtjes die daarover gaan.
@Jessica: misschien was er teveel volk ... @Tinneke: daar zijn verschillende zalen... @Fredie: zal dit zeker doen. Alleszins bedankt voor de berichtjes
Beste Nadine, Telkens ik als fotograaf voor een huwelijk of communiefeestlangskom stel ik vast dat het een mooie locatie is, de tuin en binnenplein zelfs uit nodigen om enkele tot meerdere foto's te maken (zover er geen andere familie gestoord wordt)en het eten hangt waarschijnlijjk af van wat je kiest. Ik zag er al mooie versierde schotels met oesters en kreeften,....tot buffetten. Prima bediening! Alles is smaakvol en je kan buiten je benen is strekken of de kindjes kunnen buiten ravotten. Groetjes,Yves www.huwelijksfotograaf.nu