Nu Online
Momenteel zijn er 660 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kostuum van hugo boss check !!

24-6-2011 10:30:45
Dag bruidjss en bruidegommetjes !!

gisteren gingen we toevallig eens langs bij deleye hier in brugge omdat we hoort hadden dat je daar ook kostuums van hugo boss kon kopen en mijn toekomstige wou en moest een kostuum van hugo boss.. ze hebben daar echt wel veel keuze voor kostuums en het beste eraan is dat er al 20% korting op was dus hebben we geen moment getwijfeld en hebben we zijn kostuum al gekocht.. het is wel nog 8maanden maar we mogen in januari langs gaan om nog eens te bekijken of er iets moet aangepast worden..

dus iemand interesse in een hugo boss kostuum en er is een deleye in de buurt twijfel niet om daar eens binnen te stappen.

groetjes jamie x

jamie
9-3-2012
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1206

tima
8-9-2012
 Meld misbruik24-6-2011 10:37:41

ja hier moet het ook hugo boss worden vant ventje wij gaan eens bij DOD in brussel kijken (werd mij aangeraden nog nooit geweest) en miss www.brandsonly.be indien we daar niets vinden gaan we voor een dagje miss 2 naar keulen daar hebben we vorige jaar hele mooie gezien tussen de €200-500 we hebben nog tijd natuurlijk é
maar nieuwe collectie hoeveel gaat ie zo ? (kwestie van mijn buget wat te kunnen opstellen )

jamie
9-3-2012
 Meld misbruik24-6-2011 10:57:25

welja.. de nieuwe collectie was er nog niet.. maar in de hugo boss winkel zelf in knokke was het 560 euro voor dat kostuum die we nu hebben gekocht.. en in deleye was het 499 en dan 20% ervan dus was het rond de 400 euro dusja hoeveel heb je dat dat je 100 euro korting krijgt.

een hugo boss kostuum is mss wel iets duurder maar dit is ook een kostuum voor altijd hé.. zo mooi afgewerkt .. kheb er vanmorgen nog eens naar gekeken héhé..

groetjes jamie x

tima
8-9-2012
 Meld misbruik24-6-2011 11:33:32

amaai das nie veel é allé ik bedoel ik had het veel duurder verwacht miss dan toch eens in brugge snuisteren en idd dat is ook de reden dat mijn vriend er 1 wil (oeps verloofde moet ik nog gewoon worden ) hij wil dit allang maar om zie iets te kopen zomaar een beetje veel geld é nu kan ie er 1 kopen en hij heeft een kostuum die hij nog veel kan dragen naar andere huwelijk en eventen want als ik sommige bruidegommen zie kunnen die hun kostuum van slevens niet meer aan of tis voor een gala black tie so iets

jamie
9-3-2012
 Meld misbruik24-6-2011 12:37:19

Hehe ik moet dit ook gewoon worden.. Ik zeg ook altijd mijn vriend :D wel ja deleye heb je ook in roeselare of kuurne dus ik weet niet vanwaar jullie zijn Wij gaan niet echt naar eventen ofzo maar hij zou dat dan meedoen op reis enzo je kent dit he ze hebben voor alles wel een uitleg :p Groetjes jamie x

Lies
18-8-2012
 Meld misbruik24-6-2011 14:00:54

Hey Jaimie, blij dat je z'n kostuum gevonden hebt. En het is dan blijkbaar toch niet al te duur uitgevallen met de korting. Op naar het volgende op het lijstje hé ;)

jamie
9-3-2012
 Meld misbruik24-6-2011 14:47:14

Dankjj

Ja het volgende op de lijst hmm kzal eens moeten kijken.. we lopen precies een beetje voor op ons schematje maar zoveelste beter !!

alvast bedankt lies
groetjes jamie x

Jolien
1-7-2011
 Meld misbruik24-6-2011 20:24:30

Verloofdes kostuum is ook van Hugo Boss en van Deleye in Roeselare. Inderdaad heel veel keuze, schoenen ook van daar, zelfs kousen ;)

Groetjes

jamie
9-3-2012
 Meld misbruik25-6-2011 9:53:22

@ jolien Ja kheb da ook gezien.. als hij zo'n kostuum draagt moet ie volledig inorde zijn é tot op de onderbroek haha

groetjes jamie x

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik25-6-2011 23:17:01

DOD ... veel courage en geduld gewenst.

jamie
9-3-2012
 Meld misbruik26-6-2011 0:38:06

Brenda wat bedoel je hier juist mee??

tima
8-9-2012
 Meld misbruik26-6-2011 14:13:30

oei ja zo erg brenda ik ben er nog nooit geweest geduld niet echt het sterkste punt van mijn verloofde

jamie
9-3-2012
 Meld misbruik26-6-2011 18:52:51

Aah tga over een winkel haha.. ik zeg hmm DOD wa is dat :p

Ann
29-6-2012
 Meld misbruik24-7-2011 18:48:20

Dames, misschien toch even een reactie op kostuums van Boss, mijn verloofde heeft er de afgelopen jaren reeds een aantal gehad en wat Jamie zei, voor altijd klopt niet echt voor dit merk. Na 3 keer stomen vallen ze bijna uit elkaar, ze verkleuren snel door geregeld gebruik en de naden zijn meestal maar enkelvoudig gestikt. Denk dus altijd even na voor je een Boss koopt...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info