Terug naar overzicht
ja hier moet het ook hugo boss worden vant ventje wij gaan eens bij DOD in brussel kijken (werd mij aangeraden nog nooit geweest) en miss www.brandsonly.be indien we daar niets vinden gaan we voor een dagje miss 2 naar keulen daar hebben we vorige jaar hele mooie gezien tussen de €200-500 we hebben nog tijd natuurlijk émaar nieuwe collectie hoeveel gaat ie zo ? (kwestie van mijn buget wat te kunnen opstellen )
welja.. de nieuwe collectie was er nog niet.. maar in de hugo boss winkel zelf in knokke was het 560 euro voor dat kostuum die we nu hebben gekocht.. en in deleye was het 499 en dan 20% ervan dus was het rond de 400 euro dusja hoeveel heb je dat dat je 100 euro korting krijgt. een hugo boss kostuum is mss wel iets duurder maar dit is ook een kostuum voor altijd hé.. zo mooi afgewerkt .. kheb er vanmorgen nog eens naar gekeken héhé.. groetjes jamie x
amaai das nie veel é allé ik bedoel ik had het veel duurder verwacht miss dan toch eens in brugge snuisteren en idd dat is ook de reden dat mijn vriend er 1 wil (oeps verloofde moet ik nog gewoon worden ) hij wil dit allang maar om zie iets te kopen zomaar een beetje veel geld é nu kan ie er 1 kopen en hij heeft een kostuum die hij nog veel kan dragen naar andere huwelijk en eventen want als ik sommige bruidegommen zie kunnen die hun kostuum van slevens niet meer aan of tis voor een gala black tie so iets
Hehe ik moet dit ook gewoon worden.. Ik zeg ook altijd mijn vriend :D wel ja deleye heb je ook in roeselare of kuurne dus ik weet niet vanwaar jullie zijn Wij gaan niet echt naar eventen ofzo maar hij zou dat dan meedoen op reis enzo je kent dit he ze hebben voor alles wel een uitleg :p Groetjes jamie x
Hey Jaimie, blij dat je z'n kostuum gevonden hebt. En het is dan blijkbaar toch niet al te duur uitgevallen met de korting. Op naar het volgende op het lijstje hé ;)
Dankjj Ja het volgende op de lijst hmm kzal eens moeten kijken.. we lopen precies een beetje voor op ons schematje maar zoveelste beter !! alvast bedankt lies groetjes jamie x
Verloofdes kostuum is ook van Hugo Boss en van Deleye in Roeselare. Inderdaad heel veel keuze, schoenen ook van daar, zelfs kousen ;) Groetjes
@ jolien Ja kheb da ook gezien.. als hij zo'n kostuum draagt moet ie volledig inorde zijn é tot op de onderbroek haha groetjes jamie x
DOD ... veel courage en geduld gewenst.
Brenda wat bedoel je hier juist mee??
oei ja zo erg brenda ik ben er nog nooit geweest geduld niet echt het sterkste punt van mijn verloofde
Aah tga over een winkel haha.. ik zeg hmm DOD wa is dat :p
Dames, misschien toch even een reactie op kostuums van Boss, mijn verloofde heeft er de afgelopen jaren reeds een aantal gehad en wat Jamie zei, voor altijd klopt niet echt voor dit merk. Na 3 keer stomen vallen ze bijna uit elkaar, ze verkleuren snel door geregeld gebruik en de naden zijn meestal maar enkelvoudig gestikt. Denk dus altijd even na voor je een Boss koopt...