Terug naar overzicht
Hejj kelly, kan je mij eens die site doorgeven van kaarsengieterij waar je die windlichten hebt besteld?kun je ze ook laten graveren of gaat dit niet? alvast bedanktgroetjes jamie x
Ja ze beschilderen ze met de hand. Wij hebben er iets persoonlijk op laten zetten en onze namen + trouwdatum... Echt knap! :-) De site is www.dekaarsengieterij.be. De zaak is gelegen te Brugge. Je kan je bestelling afhalen of laten leveren. Wij hebben het laten leveren en alles is super verlopen. Groetjes!
oke super ik ben juist van brugge, yes mijn probleem is opgelost hihi dankjj !!! groetjes jamie x
Das heel graag gedaan! Dat komt voor jullie wel goed uit dan dat het in Brugge is :-) Je gaat er zeker geen spijt van krijgen! Groetjes Kelly xje terug
Kelly, Windlichten zijn toch een kaars in een soort glas of vergis ik mij?Kan je dat volledig laten maken in Brugge? Want de kaarsen op zich zien er al heel mooi uit.Zou je het zien zitten om er eens een foto van door te mailen? Super bedankt!Griet. grietmeersman@hotmail.com
Dag Griet, Een windlicht is een vierkante blok die is uitgehold om een theelichtje in te zetten. Je moet maar eens kijken naar de kaarsengieterij hun site. Groetjes Kelly!