TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Mieke
25-8-2012
|
24-6-2011 14:34:07
Ohja, bij het Lindenhof zouden we niet op de datum kunnen trouwen die we in gedachten hadden (25-8-2012) maar op 15-9-2012 en in feestzaal Rubens zou dit wel gaan. Wij hadden deze datum gekozen omdat het ongeveer de periode is dat dan 6j samen zijn.
|
|
nathalie
19-5-2012
|
24-6-2011 14:59:57
ik heb nog weekendwerk gedaan in het lindenhof en het eten is er echt lekker. Je kan er zondagnamiddag/avond altijd is gaan proeven. Maar het lijkt mij dat die andere zaal aan de winnende hand is ;)
|
|
Patricia
2-6-2012
|
24-6-2011 15:47:33
Hallo,
Ik heb geen ervaring met de zalen maar wil je wel een andere ervaring meegeven.
Verschillende malen in een restaurant gaan eten : telkens superlekker
In hetzelfde restaurant, 2x een feest gehad : het trok helemaal op niets.
Conclusie : het restaurant is helemaal niet geschikt voor feesten of grotere groepen (geen aaangepaste keukentoestellen dus) waardoor de schotels lang op zich lieten wachten, sommige koud waren, vlees uitgedroogd was ... enzovoort.
Ik wil hiermee niet zeggen dat dat zo zal zijn in dat restaurant die jij zou kiezen, ik wil alleen maar zeggen, pas op, het is niet omdat de zaak goed draait als restaurant, dat deze geschikt is om een grotere groep mensen in 1 keer te bedienen.
Dit gewoon even ter info :-).
Groetjes,
|
|
Davy
|
24-6-2011 18:21:01
Gasthof Ter Venne in Aarschot is ook een leuke feestzaal.
|
|
Mieke
25-8-2012
|
27-6-2011 9:45:20