TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Mieke
25-8-2012
|
24-6-2011 14:34:07
Ohja, bij het Lindenhof zouden we niet op de datum kunnen trouwen die we in gedachten hadden (25-8-2012) maar op 15-9-2012 en in feestzaal Rubens zou dit wel gaan. Wij hadden deze datum gekozen omdat het ongeveer de periode is dat dan 6j samen zijn.
|
|
nathalie
19-5-2012
|
24-6-2011 14:59:57
ik heb nog weekendwerk gedaan in het lindenhof en het eten is er echt lekker. Je kan er zondagnamiddag/avond altijd is gaan proeven. Maar het lijkt mij dat die andere zaal aan de winnende hand is ;)
|
|
Patricia
2-6-2012
|
24-6-2011 15:47:33
Hallo,
Ik heb geen ervaring met de zalen maar wil je wel een andere ervaring meegeven.
Verschillende malen in een restaurant gaan eten : telkens superlekker
In hetzelfde restaurant, 2x een feest gehad : het trok helemaal op niets.
Conclusie : het restaurant is helemaal niet geschikt voor feesten of grotere groepen (geen aaangepaste keukentoestellen dus) waardoor de schotels lang op zich lieten wachten, sommige koud waren, vlees uitgedroogd was ... enzovoort.
Ik wil hiermee niet zeggen dat dat zo zal zijn in dat restaurant die jij zou kiezen, ik wil alleen maar zeggen, pas op, het is niet omdat de zaak goed draait als restaurant, dat deze geschikt is om een grotere groep mensen in 1 keer te bedienen.
Dit gewoon even ter info :-).
Groetjes,
|
|
Davy
|
24-6-2011 18:21:01
Gasthof Ter Venne in Aarschot is ook een leuke feestzaal.
|
|
Mieke
25-8-2012
|
27-6-2011 9:45:20
Allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties! Spijtig genoeg zijn we er nog niet uit, maar ik heb eens naar het gemeentehuis gemaild om te vragen welke van de 2data nog vrij zijn, want ja dat is toch ook belangrijk he. @Nathalie: We zijn bij het Lindenhof terecht gekomen omdat mijn vriend zijn tante daar al een paar keer is gaan eten en het daar wel goed vind. @Patricia: Feestzaal Rubens was de enige zaal waar we zelf een volledig menu mochten samenstellen. Daar hebben we met de kok zelf gesproken en die gaf ons een hele goede indruk, een indruk dat hij er voor gaat gelijk wat voor een feest het is. Andere zalen schrijven wel op hun site of in hun info boekjes dat je alles kan aanpassen naar eigen zin, maar als je daar bent op gesprek komt het er op neer dat je toch maar 1 gerecht uit heel de menu mag veranderen. @Davy: Het Sparrenhof en Gasthof Ter Venne zijn van dezelfde eigenaar, je gaat ook naar Ter Venne om je zaal te bespreken, gelijk of je naar Ter Venne of het Sparrenhof gaat feesten. We hebben in Ter Venne een rondleiding gekregen en het is daar wel mooi en zo, maar ik kon me moeilijk voorstellen dat we onder het riet (zoals zij de feestzaal noemen) me 120 man zouden zitten voor een avond feest. Nu stond wel de zaal klaar voor een koffietafel, maar dan nog vond ik het daar redelijk klein! Ik zit in een volksdans groep en zij zullen tijdens de viering die we na het eten doen iets dansen, maar in Ter Venne zie ik hen geen kring vormen van rond de 26man. En zij organisseren geen ete voor 40man zoals wij het willen, maar pas vanaf 80 man. En dat komt ons wat te duur uit.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|