Terug naar overzicht
Hallo, Het is natuurlijk mooi als ook foto's hebt van het sminken, kapper,... Maar persoonlijk vind ik deze niet noodzakelijk. Ik ben voor haar en make-up naar de kapster/visagiste gegaan en het was ook niet echt mogelijk dat de foto- en videograaf hierbij waren. Ik heb tot nu toe die foto's nog niet gemist, ook nog niet gedacht van... had ik nu toch maar... Ik heb ook gewoon de foto's van als ik klaar was dat mijn mama mijn kettingke aandoet,... dat was voor mij voldoende... Nu als je dat wel wilt moet je dat gewoon vragen aan de fotograaf, normaal mag dat geen probleem zijn hoor. GroetjesAnnelies
Ik vind het ook wel mooi dat je een foto hebt als je mama je ketting aandoet of je jurk dichtritst of zo... Misschien kan je mama een paar foto's nemen terwijl je geschminkt wordt en je haar gedaan wordt?
Mijn nicht schminkte me, dus vond ik het héél belangrijk dat zij ook mee op de foto's stond (heb een hechte band met haar). Moest het iemand anders geweest zijn, zou ik geen behoefte gehad hebben om foto's daarvan te hebben. Dan zou ik gewoon de fotograaf een half uurtje voor de suite toekwam gevraagd hebben. Onze fotograaf nam dan ook al foto's van buiten: de versiering van ons huis en zo.
Hoi Bij mij zal de fotograaf niet aanwezig zijn bij kapper en make up...Misschien neem ik een vriend(in) mee die wat foto's trekt... Groetjes!
ik heb er ook geen behoefte aan. eventueel kunde nog foto's gewoon nemen. tis toch te zot dat ge nogal vroeger met de voorbereidingen gaat beginnen. tis al stressen genoeg en als ge dan een uur moet wachten tussen is
bij mij was de fotograaf er al om 7u en het heeft toch wel wat mooie foto's opgeleverd van kapsel en make up - the making of. tijdens het wachten heeft hij dan nog wat foto's van mij genomen (toen ik helemaal klaar was)maar dat is natuurlijk een eigen keuze die je moet maken... groetjesJoyce
Bij mij was de fotografe ook niet aanwezig bij de kapster en tijdens het schminken. Ik moest om half 8 naar de kapper en de schminkster kwam om 9u bij mijn ouders. De fotografe is om 10u toegekomen. Toen was ik ook al aangekleed. Er zijn dan wel foto's genomen als mijn mama en papa hielpen met armbandje of zo aandoen. Groetjes Vanessa