Terug naar overzicht
Hallo, Inderdaad, mooi jurkje...tof! Ik heb dit nog nooit in het echt gezien, maar het ziet er toch wel degelijk uit. Hou er wel rekening mee dat je het kleedje misschien nog wat moet laten hermaken... een bustierkleedje moet goed vast zitten, maar dat is de grote kost niet eh! De kans dat het perfect gaat passen.... ik hoop het natuurlijk voor jou! Zou je nergens naar de jurk kunnen gaan kijken? Anders moet je eens contact proberen te zoeken... het is wel nederland maar je kan er desnoods een daguitstapje van maken.... GroetjesAnnelies
In gent zelf heb je maar 1 winkel met trouwkledij, bij de muide. voor jurkjes zul je buiten gent moeten zoeken! in antwerpen bv hebben ze 3 winkels met bruidskledij waar ik weet van heb
Ik heb een soortgelijk jurkje gekocht in een Duitse shop via eBay. Heb het enkele weken hier gepost. De kwaliteit is super en het zit als gegoten!
In Lochristi heb je Linea Lin, mijn kleed komt ook van daar... groetjes
Misschien heb je hier wat aan: http://www.vd.nl/dames/jurken/jane-norman/jurk/g8146999... Deze is iets gelijkaardigs en wordt in Nederland in de vestingen van V&D verkocht. Weet wel niet hoever dit van Gent gaat zijn
Zeker eens kijken op www.bonprix.be , daar heb je ook soortgelijke jurken.Alles wat ik daar al besteld heb, is altijd van hele goede kwaliteit geweest.
bedankt voor de tips!