Nu Online
Momenteel zijn er 565 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankjes

24-6-2011 16:21:54
Ik ben aan het nadenken over bedankjes en toen bedacht ik: geef je je ook bedankjes na een receptie, of enkel aan de avondgasten? Wanneer geef je dat bedankje? Of staat dat ergens opgesteld?

Wat doen jullie ermee?

Imke
31-3-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 777

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik24-6-2011 18:47:12

Ik vind dat de mensen van de receptie het zelfs nog méér verdienen om bedankt te worden: zij kleden zich speciaal op en houden zich vrij voor een receptie van 2 uur...
Wij bedankten iedereen!

Imke
31-3-2012
 Meld misbruik24-6-2011 18:49:20

Véronique, hadden jullie daar dan ergens iets staan, waar ze iets van mochten nemen, of gaven jullie dat persoonlijk?

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik24-6-2011 18:59:43

Wij hadden een foto en stuurde deze nadien op.

Lien
6-8-2011
 Meld misbruik24-6-2011 19:13:13

Ons plan is naar iedereen achteraf een foto te sturen. Maar voor het avondfeest (+gasten dessertenbuffet) zullen er op alle tafels doosjes met bruidssuiker staan. Dit om de tafels op te fleuren en ineens iedereen iets te geven.
Voor de mensen van de receptie denken we dit niet te doen. 'k Vind het wat onhandig om die doosjes ergens te zetten in de tuin waar onze receptie zal doorgaan.

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik25-6-2011 10:39:59

hey Imke,

Wij hadden zowel voor de receptiegasten als de avondfeestgasten een bedankje voorzien (een persoonlijk magneetje, met Merci'kes), bij ons lag dat gewoon bij het gastenboek, en we zeiden het ook wel tegen de mensen die afscheid kwamen nemen.

groetjes
Joyce

Vicky
13-8-2011
 Meld misbruik25-6-2011 14:16:31

Wij hebben voor al onze gasten een fles rode wijn voorzien. We hebben speciale etiketten besteld met onze naam, datum huwelijk en bedankt erop. Ik denk altijd dat mensen die een foto krijgen, die gewoon nadien in een kast steken (natuurlijk de familie niet). Nu kunnen ze er samen nog van genieten.

Groetjes

Vicky

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...