Terug naar overzicht
Dag Marta, In, gent is er naar mijn weten 1 bruidswinkel op de voormuide. Je zou misschien een bolero kunnen dragen, ik had bij mijn trouwkleed een vestje voorzien want ik ben ook kou-kleum... Sukses
Ik zal dat ook nodig hebben! Mijn schoonzus gaat een bolero maken!
Die dag stroomt de adrenaline zo door je lijf dat je niks last hebt van de koude! :-)
Idd geloof ons (ik en veronique) ... Besef van het weer? Ah was het mooi weer? Was het warm? Koud ? Winderig ? Geen flauw idee van... Ik was te veel aan het genieten Ik heb de hele dag (medio mei!) in trouwjurk rondgelopen en ik loop nu nog (eind juni) in trui rond met mijn dikke wintervest ...
Klopt! Die dag voel je niks van de kou!!!!
haha de getrouwde koppels kunnen het weten ;) mn kleed op zich weegt al bijna 6kg dus het zijn enkel de armen die niet beschermd worden door veel stof en die het koud kunnen krijgen. misschien gewoon een mooie sjaal meenemen voor het geval het nodig zou moeten zijn. of mijn chaufageke voor onder de tafel haha
Ik zou ook niets over je kleed aantrekken hoor! Je zal het idd vanzelf warm hebben en anders even tanden bijten ;) Voorzien gewoon een sjaal die je kan omslaan om 's nachts naar huis te gaan.Succes!
tja dan ben ik toch wel een uitzondering hoor want ik was maar allte blij dat ik dat vestje had...
Ik zelf heb het van de ganse dag niet koud gehad. Ik was blij dat het maar 20 graden was door de dag. Want ik had het echt veel te warm. Volgens mij ga je het ook niet te koud hebben.
@ frida : februari is natuurlijk niet juli he ;o)