TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
liesbeth
6-8-2011
|
24-6-2011 19:40:32
Super! Leuk om je verslagje te lezen... Geniet er maar van... Groetjes, Liesbeth
|
|
Claudia
12-8-2011
|
24-6-2011 19:41:13
Hey Chantal, Proficiat! Leuk hé! Ik mag morgen weer naar Lilian Claes. Ik heb er in november mijn kleedje gekozen en morgen heb ik mijn eerste pas :) Als jij zegt dat het braderijdagen zijn kan je er dan gewoon door met de wagen? Welke jurk heb je eigenlijk gekozen? Groetjes, Claudia
|
|
Patricia
2-6-2012
|
24-6-2011 19:41:31
Hey hey ... oooo zo herkenbaar . Blijf genieten, dit gevoel kom je geen 20 keer tegen in je leven.
|
|
Chantal
16-6-2012
|
24-6-2011 19:47:40
@ Claudia: 't is een kleedje van Nicole Colet...weet niet of dit nog een 'type-naam' heeft of niet (zal ik eens uitzoeken).
@ Patricia en Liesbeth: mercietjes voor de lieve reacties! En genieten zal ik zeker doen...zit echt op zo'n grote roze wolk nu!
|
|
Claudia
12-8-2011
|
24-6-2011 19:50:59
@Chantal: Kan je er in Herentals gemakkelijk door met de auto of kan ik beter wat vroeger vertrekken? Ik heb al eens op de site van Herentals gekeken en ik vind niet direct veel informatie...
|
|
Patricia
2-6-2012
|
24-6-2011 19:57:52
Weet je wat het moeilijkste is .... genieten, genieten, genieten en niks mogen verklappen aaaaaaaaaa ...
|
|
Chantal
16-6-2012
|
24-6-2011 19:59:16
@ Claudia: ah en over die braderij-dagen...'t centrum is wel vrij onbereikbaar door de marktkramers, maar ik weet niet of je je weg een beetje kent in Herentals? Ik weet hoe ik binnendoor er wel dichtbij kan geraken...zal een poging doen om het even uit te leggen:
Als je van Lille komt, dan steek je de spoorweg nog over, daarna rij je dat 'grote rare ronde punt op en neem je de 3e afslag (gewoon eigenlijk rechtdoor dus)...en rij je de ring op. Je komt dan nog een licht tegen..daar rij je rechtdoor. En daarna een rond punt..hier neem je de 1e afslag (dit is aan de McDonalds). Deze straat rij je helemaal door (als je wil kun je in deze straat al parkeren..maar je kunt ook nog een stukje verder)...je kunt ook blijven rechtdoor rijden tot je weer een rondpunt tegen komt. Hier neem je de 3e afslag (staat aangegeven dat dit een doodlopende straat is). Hierin rij je door tot je de parking van AD-delhaize tegenkomt (aan je rechter kant) (dit is juist voor het rode verbodsbod dat je niet meer verder mag). Als het druk is dan staan de slagbomen van de parking gesloten (als het niet druk is, maar dat gaat met de Braderij-dagen niet zo zijn...dan zouden de slagbomen gewoon openstaan), maar daar neem je gewoon een ticketje. Ik koop dan altijd iets in de AD-delhaize (iets wat ik nog nodig heb) en dan kun je je ticketje inwisselen voor een Jeton...die moet je gebruiken als je de parking weer wil afrijden. Ik leg mijn gekochte spulletjes dan in de auto en dan kun je dus verder wandelen naar Liliane Claes (steek je Jeton wel goed weg want als je die kwijt bent kun je dus niet meer van de parking af).
Hoop dat dit een beetje duidelijk is?
Lieve groetjes
Chantal
|
|
Eveline
23-6-2012
|
24-6-2011 20:04:25
Hey! Wij trouwen een weekje na jullie en ik heb over 2 weken een afspraak om kleedjes te passen. Kijk daar enorm naar uit en nu door jou superleuk verslagje te lezen nog meer :-D Hoop dat ik hetzelfde mag ervaren!
|
|
Claudia
12-8-2011
|
24-6-2011 20:05:39
Hey Chantal, Heel hard bedankt! Wij komen ook altijd langs die McDonalds dus waarschijnlijk gaan wij dan in die straat parkeren. Alleen een beetje lastig, want mijn mama is niet meer zo goed te been... Maar we zullen wel zien daar hé! Maar heel veel bedankt! Groetjes, Claudia
|
|
Chantal
16-6-2012
|
24-6-2011 20:20:39
@Eveline: ik hoop dat je ook zo'n geweldige ervaring mag meemaken! Ik gun het echt ieder bruidje om zich zo speciaal te voelen! Maar als je gewoon al de reactie van je mama/vriedinnen/getuige ziet...geloof me dan voel je je echt speciaal! Veel plezier alleszins op jouw pasdagje! Geniet er van!
@ Claudia: da's graag gedaan. En da's niet zo leuk dat je mama niet meer zo goed te been is. Maar dan is de parking van den Delhaize nog wel dichter bij als in die lange straat (denk dat je dan toch een stuk minder ver moet wandelen (zeker als je dicht bij de achteringang parkeert...en dan den den delhaize via binnen helemaal doorloopt naar de ingang aan de voorkant (dan kom je eigenlijk op een paar 100m uit van Liliane Claes).
|
|
Sarah
17-12-2011
|
24-6-2011 22:19:27
Geniet van de roze wolk :). heb ook een kleedje van Nicole Collet. Ze zijn echt prachtig!
|
|
Kim
21-5-2011
|
25-6-2011 0:21:48
Woehoe! Leuk eh Chantal! :) Oh ik krijg echt al zo'n heimwee naar al die fantastische momenten!
|
|
Katrien
12-5-2012
|
25-6-2011 0:21:49
Ik ben eens gaan kijken op de website en idd prachtige kleedjes!!! :-)
|
|
|
Inge
17-9-2011
|
25-6-2011 12:22:50
Ook ik herken mijn verhaal hier helemaal in,was meteen prijs bij me,heb nadien nog vele jurkjes aangehad maar ook mijn ooghoeken en elke keer in het zag het blinken van mijn ogen zeiden genoeg
ook bij mij is het een nicole colet geworden :-)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|