Nu Online
Momenteel zijn er 666 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

adressen

25-6-2011 6:10:22
Hallo,

wij zijn Bart & Bart, en wij zetten volgend jaar in mei de grote stap
Kan iemand ons helpen aan adressen, winkels, sites, ... van kledij voor mannen (huren, kopen, ...)

Liefst regio Oost-Vlaanderen,
Mercikes

Bart
19-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1803

kristel
1-7-2011
 Meld misbruik25-6-2011 7:53:00

mijn toekomstige is in st-niklaas geweest voor zijn kostuum,
dicht tegen t station en in de straat waar fod financiën is.
wij zijn daar heel content van de kwaliteit en het aanbod, en is echt fantastische service!!
je kan ook zowel kopen als huren, dus je kan ter plekke nog kiezen.

frida
6-2-2010
 Meld misbruik25-6-2011 8:58:49

hey Bart, vond het gewoon leuk om te lezen Bart & Bart.
Sukses met je voorbereidingen.

Jana
5-5-2012
 Meld misbruik25-6-2011 10:13:12

hey in aalst is er een winkel speciaal voor mannen. Je kan daar ALLES zowel kopen en huren. bij style trailors op het keizersplein. Of bij Van Droogenbroeck in aalst.
groetjes x

Dorine

Meld misbruik25-6-2011 11:31:18

Ceremonie en herenmode, huren en kopen, De Baerdemaeker in Eeklo, prima keuze en helemaal niet opdringerig, http://debaerdemaeker.info
En Villa Verdi, enkel verkoop, in St. Denijs Westrem, zeer mooie Italiaanse pakken en vooral BETAALBAAR!!! www.italiaansemaatpakken.be (augustus verlof)

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik25-6-2011 12:09:33

Kristel heeft het over De Waele in St-Niklaas. Wij zijn daar ook geweest, idd, héél goeie service! Mijn man zijn kostuum kwam niet van daar en die mens heeft ons geen moment scheef bekeken of zo... Toen wij trouwden, kon je op de website ook nog een kortingsbon afdrukken. Ik denk dat die er nog steeds op staat...

Mijn man zijn kostuum was van Esprit en kwam uit het Waasland Shopping Center van bij Marty.

Severine
24-9-2011
 Meld misbruik25-6-2011 21:46:39

Mijn toekomstige heeft z'n kostuum gehaald in Labaere in Zottegem.
Veel succes

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik26-6-2011 8:27:44

Hey Bart en Bart

Zelfs eens kijken bij C&A hebben soms mooie kostuums voor 100 a 125 euro. Clockhouse, Angelo Litrico of Westburry.

Kijk ook eens in de sleepstraat in Brussel, een turkse winkel (vlak naast een turks retaurant) verkoopt héél mooie kostuums.

Ook in de Rue de brabant in 1030 brussel, het noordkwartier, in de turkse wijk hebben ze mooie kostuums (begin straat, heb je enkele sexshops) en een meubelwinkel ernaast heb je er een winkel met poppen met hoofddoek in etalage, wel daar verkopen ze ook mooie modellen. Schoenen verkopen ze ook daar in de straat.

Wij kochten in de sleepstraat in gent een das met pochette voor 10 euro (in een bruidswinkel), de das is veel mooier dan de eerste die we kochten bij celio club voor 24,99 euro!
In de turkse winkels wel cash geld meedoen, BC hebben ze niet

Elien
21-4-2012
 Meld misbruik26-6-2011 11:40:13

Ik heb al veel goed gehoord over Labaere in Zottegem.
Wij gaan zeker daar een kijkje nemen voor mijn vriend.

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik26-6-2011 18:29:33

Mijn ventje is naar Villa Verdi gegaan in St-Denijs Westrem, was een heel mooi pak, volledig op maat gemaakt!

Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik27-6-2011 11:19:32

Mijn lief heeft zijn kostuum gekocht in Dod, een outlet in het brusselse. Voor kostuums de moeite, voor andere kleren (hemden enzo) vééél minder. € 250 voor een kostuum van Thierry Mugler...
Hij heeft er ook eentje gepast van Matinique, mooi getailleerd! 't is misschien het moment, met de solden kan je daar wel kloppen doen.
Verder nog veel goeds gehoord over Café Costume in Gent, wel niet supergoedkoop...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info