Terug naar overzicht
hoi, hier ook een kort kapsel en wilde ook iets doen, ben dan ook voor diadeem gegaan, ik ben naar veritas en claire's geweest (leuven maaar dat zullen ze op andere plaatsen ook wel hebben) heb er twee gekocht omdat'k niet kon kiezen tis uiteraard geen echte "bling bling" maar best wel veel keuze voor het echte deftige werk heb ik geen adresje... succes met je zoektocht
Via een bruidje op dit forum heb ik deze link gekregen. Was op zoek naar en *bling bling* ketting en heb het daar gevonden. Is niet duur en toch heel mooi. Besteld via internet, betaald en later zat het in mijn brievenbus.http://www.lemony.nu/collectie/tiara's/
ik heb mijn haarjuwelen besteld via etsy.com Kreeg het binnen de week!
Amai, zoveel keuze bij lemony! Is echt wel een goeie tip:)! Groetjes Caro
Kzou idd ook lemony zeggen,had er een mooie tuara gezien,maar omdat ik hem mag gebruiken van mijn vriendin heb ik geen meer nodig Wel mijn ketting daar aangekocht,nu wachten op de levering :-D Maar idd zeer veel mooie dingen daar
die van mij komt ook van lemony, en ik ben er heel tevreden van. hij ziet er bijna nog mooier uit als de afbeelding die online staat.hij is ook ongelooflijk mooi ingepakt!
Wauwwwwww diamonds are girls best friends like lemony!!!
In de rue de brabant in 1030 brussel, is de turkse wijk, héééééél veel keuze en goedkoop! en echt mooi!Je kan in die dtraat terecht voor vanalles en nog wat, avondjurken, kleine handtasjes, schoentjes, doopsuiker doosjes, balonnen enz....Alles zeer goedkoop, en zeker alle winkels in en uitlopen....., je ziet soms van buiten electro en achteraan verkopen ze jurken.