Nu Online
Momenteel zijn er 483 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

1ste bezoek

25-6-2011 9:50:51
hoi ik weet het waarschijnlijk al 1000 keer gevraagd maar kvind het niet direct terug op het forum
Bij het 1ste bezoek aan een feestzaal wat moet je zeker vragen ?
kheb er zelf al een paar opgegeschreven maar heb zo het gevoel dak miss wat over het hoofd zie en dan ws morgen of overmorgen vol vragen zit
wie wil mij een beetje op gang helpen

tima
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1094

Jana
5-5-2012
 Meld misbruik25-6-2011 10:02:26

hoi, het eerste dat wij gevraagd hebben is:
het aantal plaatsen, decoratie, welke vormen van tafels en stoelen ze hebben, het servies, de receptie of die kon doorgaan in de tuin en eventueel met partytent bij slecht weer, ook de toiletten hebben we gevraagd of die apart waren van de andere zalen, en of die toegelankelijk was voor minderinvaliden. ook hebben we gevraagd met welke dj ze samenwerken en ze hebben ons een volledige lijst gegeven, daarna hebben we een boekje gekregen en alle eetformules doornomen en ook de drankformules. en ook eventueel vragen bij buffet ofze toch een bruidstaart voorzien om ze aan te snijden met vuurwerk. en ook of er al een bloemstuk op de tafel word voorzien! ook hebben we gevraagd naar de verlichting. eventueel ook om een groot scherm te plaatsen voor fotos af te spelen of nog oude dia's. En ook hebben we de ongeveere kostprijs gevraagd en wanneer dat moet worden betaald, maar meestal is dat paar dagen na het feest. verder ook gevraagd of er word bediend aan tafel voor drank. maar als da echt goede mensen zijn die u opvangen dan word dat automatisch uitgelegd stap voor stap. ook moet je goed bevragen naar de ingang van je feestzaal voor de gasten omdat sommige meer zalen en meer ingangen hebben. voila das zo een beetje denk ik. nog veel succes!

tima
8-9-2012
 Meld misbruik25-6-2011 10:25:13

goh al bedankt heb weer een paar vraagjes bij

Jana
5-5-2012
 Meld misbruik25-6-2011 10:31:43

Graag gedaan :)
groetjes x

Silke
5-5-2012
 Meld misbruik25-6-2011 14:03:33

Bij sommige feestzalen kunnen feesten pas beginnen vanaf 19u en moet het gedaan zijn om 3u s nachts, en/of moet je bijbetalen als je vroeger wil beginnen en later eindigen, of wordt bij wijze van spreken om 3u de stekker uitgetrokken. Misschien vragen of bij jou feestzalen dit het geval was, hebben wij gevraagd omdat we 19u nogal laat vonden voor met receptie te beginnen en ook om 3u tegen mensen zeggen dat ze moeten vertrekken vonden wij ook raar.

Groetjes,

Silke

tima
8-9-2012
 Meld misbruik26-6-2011 14:12:06

zaterdag naar saint germain geweest was geen enkel probleem enkel om 5u stekker der uit maar kdenk dat ik tegen dat uur wel blij zal zijn om int bedje te kruipen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info