Terug naar overzicht
Hoi Katrien Wij volgen ook danslessen voor onze openingsdans, maar niet in een dansschool. Wel privélessen bij Davy Brocatus (jurylid van sterren op de dansvloer) Het zijn 5 lessen, waarvan we er nu reeds 2 gehad hebben en ik moet zeggen dit valt ons reuze goed mee! We vinden het geweldig om te doen, het is gewoon leuk om met je partner te dansen. We amuseren ons rot, ik denk zelfs dat we dit gaan blijven doen. Hoe zit het nu praktisch, we brengen onze eigen muziek mee en Davy bedenkt onmiddellijk een choreografie. Je leert eerst de basispassen en dan komen er telkens figuren bij. Bij ons is dit zeker geen stijf gedoe, wij dansen een rumba - chachacha...Na les 2 staan we toch al heel ver met onze dans, nu nog ons ritme vinden ;-) Grtjs Sara
Hallo, Wij volgen al 6 jaar dansles en hebben voor onze openingsdans dus ook een choreaografie laten maken. Wij volgen les in Hasselt, dus dat is wat ver voor jullie denk ik. Maar er werd bij ons een choreografie gemaakt die eerst en vooral op het liedje van onze keuze paste EN waar wij ons goed bij voelde. Dus het was echt wat wij wilden. Wij hadden een combinatie van rumba en argentijse tango.... Wij hebben in totaal 4 lessen gehad... GroetjesAnnelies
wij volgen les bij ekkart en zij vragen eerst wat je zelf in gedachten hebt qua stijl,performance en dan bedenkt zij een choregrafie. Wij zijn alvast zeer tevreden. Bij ons is het 60 euro per uur maar zeker de moeite waard.
We hebben vandaag nog eens met de dansschool gebeld en ons probleem uitgelegd. De eigenares zal vrijdag aanwezig zijn en het samen met ons en de dansleraars bekijken. We hopen dat het deze keer wel iets is naar onze zin. Groetjes, Katrien