Terug naar overzicht
Hey, Dat is niet zo leuk om te dromen natuurlijk. Een bevriend koppel van ons dat 2 weken geleden getrouwd is hadden ook ergens in Jabbeke VW-busjes en een kever geboekt. Ik ben niet zeker dat dit Cabbie was, want ik vind er geen website van. Ben je er zelf naartoe geweest? Was dit aan een huis met een poort voor? In de garages stond het vol met auto's? Echt veel? Dan zal het misschien dezelfde persoon geweest zijn. Wel mijn kameraden hadden dus gezegd dat ze 1 kever en 2 busjes wouden huren. Geen probleem, datum vrij enzo...Tot ze wouden hun voorschot betalen. Plots konden ze de kever niet meer huren omdat de eigenaar zijn papieren ervan kwijt was?! Dus hebben ze gezegd dat het alles was of niets en de eigenaar zei dan maar: ok dan is het niets... Dit was ongeveer 2 maand voor hun huwelijk, dus ze hebben wel nog ander vervoer gevonden.
Wij hadden bij hen een afspraak gemaakt (inderdaad aan dat huis met poort). Toen we daar aankwamen, kwam niemand opendoen... Achteraf kregen we een mail dat ze het niet apprecieerden een afspraak te maken en niet af te komen!Wissel misschien in ieder geval jullie gsm-nummers uit zodat je iemand kunt bereiken indien je daar niet binnengeraakt. Hadden wij niet gedaan....
Ai dat klinkt toch niet zo super hé? Ik zou misschien beter werken met een deftig contractje, maar weet iemand wat daar dan zou moeten instaan? Ik heb echt schrik dat het niet goed gaat komen (hoewel ik ook al positieve ervaringen over dat bedrijfje gehoord heb), maar ook geen zin om weer naar iets anders te moeten gaan zoeken. Alvast bedankt!!
Hoi, weet iemand toevallig prijzen van Cabbie? aan ons hebben ze 1500 voorgesteld, maar dat lijkt mij nogal vel voor 3 busjes en chauffeur... wat denken jullie? betaalden jullie minder?