Terug naar overzicht
Mijn vriend heeft een hemd, een donkere jeans en een kostuumjas gekocht bij G-Star. Sportief, modern en toch gekleed. Overdag zal hij er deftige schoenen onder dragen. 's Avonds draagt hij er een soort All Stars onder van Diesel. Super tof!!! Ik vind het belangrijk dat ook hij zich goed in zijn vel voelt en zichzelf kan blijven op onze mooie dag. Veel succes! Groetjes, Cindy
hallo,Mijn verloofde heeft ook geen pak aan. Hij heeft een hemd, jeansbroek en sportieve schoenen aan. Laat hem iets dragen waar hij zich gemakkelijk in voelt en dat toch deftig is. (het is tenslotte ook zijn dag) hopelijk helpt dit een beetje. Groetjes tineke
Hey, Mijn verloofde wou uiteindelijk wel een kostuum dragen terwijl ik hem liever in een jeans zag ;-) Een deftige jeans van een misschien iets duurder merk (for all mankind of zo) met een tof hemd, das en vestje kan supermooi zijn.
Mijn man draagt een gewoon mooi donker pak van Hugo Boss met een wit hemd eronder. Dat past bij elk kleed en is veel minder stijf dan een pak van de bruidswinkel!Nadien is dat perfect te dragen voor andere gelegenheden.