Terug naar overzicht
bezoldigd vervoer is veranderd.... ik werk als opvoedster en vroeger hadden wij ook zo een stempel nodig op ons rijbewijs, dit is een aantal maanden geleden afgeschaft en niet meer nodig. Enkel Taxi-chauffeurs en volwaardige beroepen moeten dit nog doen. Ik zou het toch eens navragen. groetjes Nathalie
oei oei, daar kijken wij niet naar ze! Vrienden van ons gaan ons ook rond rijden, t zou maar erg zijn als we daardoor problemen zouden krijgen zeker? Denk niet dat er daar problemen gaan rond zijn ze... groetjes
Misschien bespreek je best gewoon het scenario: wat indien ongeval: wie betaald wat.... maa verder ga je er zeker geen problemen mee hebben.
hey ik heb hier nog nooit van gehoord.maar weet niet hoe hij verzekerd is kijk wij hebben ook een inzitten de verzekeringen dus de bruidsdames mogen met onze mee rijden. weet niet of dit bij een eigen auto anders is maar wij gebruiken onze eigen auto en rijden ook zelf ( ja me aanstaanden he) francis
Er zit me inderdaad iets van in mijn hoofd... maar wij hebben ook al regelmatig gereden voor vrienden... en deze keer rijden vrienden ook voor ons met enkele mensen uit de suite. Heeft die persoon een oldtimer plaat? Want officieel mag je dan niet rijden voor trouwers (enkel naar meetings of voor onderhoud). Maar wij gaan die dag toch gewoon ons ding doen met ons autootje... de kans is klein dat de politie een bruidskoppeltje aanhoudt hé! Inderdaad wel even goed bespreken wat in geval van een ongeval... maar ik hoop dat dit niet zal gebeuren :-)! Succes ermee...