Nu Online
Momenteel zijn er 321 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellenavond: schoonmama en -zussen ook bij?

19-5-2006 18:48:35
Mijn zus vroeg me gisteren of ik voor mijn vrijgezellenavond ook mijn schoonmama en -zussen erbij wou. Ik ben daar wel voor te vinden, maar heb toch enige twijfel. Want zij kennen mij natuurlijk niet zo goed als mijn mama, zus en beste vriendinnen. Ik vraag me af of het geen drempel zal zijn voor hen (om bvb. iets te zeggen, want ik denk dat we er een beetje emotioneel zullen bijlopen: het huwelijk is toch een mijlpaal in het leven) als mijn schoonfamilie erbij zou zijn. Ik denk van niet, maar tja... Ik twijfel dus een beetje.
Hebben jullie het ook met schoonmama en -zussen gedaan? Of toch zonder hen?

Groetjes, Bene

Benedikte
14-10-2006
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 373

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik19-5-2006 19:01:37

Hey,

mijn schoonzusjes zullen er bij zijn, de mama's of schoonmama's niet. Maar ik denk dat je daar geen echte lijn in kunnen trekken. Je moet gewoon doen waar je jezelf het beste bij voelt!

Groetjes,
Lieve

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik19-5-2006 19:45:18

Hey

Heb geen schoonmama en ook geen schoonzussen. Maar moest dit wel zo zijn zou ik de schoonzussen zeker vragen, om toch de band wat te versterken, tenslotte zijt ge de rest van u leven familie van elkaar. De schoonmama niet omdat dat een andere generatie is, mijn eigen mama zal ook niet komen, want anders zou ik mijn niet volledig laten gaan, want dan zou ze daar commentaar op hebben.

Groetjes

Vicky
09.09.06

Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik19-5-2006 21:19:58

Hallo,

Mijn schoonzus en mijn eigen zus (die het regelt!) wel maar mijn moeder en schoonmoeder gaan niet mee. Inderdaad omdat dat een andere generatie is en omdat deze dan tussen de jongeren hangen !

Groetjes Mireille
01-09-2006

Ann
20-5-2006
 Meld misbruik20-5-2006 3:31:24

wij hebben het samen gevierd (mijn venteke en ik) met onze getuigen en hun partner. Twas gezellig ... Maar eerst zijn we naar een privé sauna geweest heeeeeeel romantisch.
Wat jouw situatie betreft zou ik die ook uitnodigen als jullie echt goed overeenkomen.
veel plezier

Ann
VANDAAG TROUW IK

Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik20-5-2006 10:23:55

Mijn schoonzusjes waren er wel bij, mama en schoonmama niet. 'k Denk ook niet dat zij zich goed zouden gevoeld hebben tussen al dat 'jong volk' :-)
Met m'n schoonzusjes heb ik wel een goeie band, gisteren zijn we nog samen naar de sauna geweest. Maar doe gewoon waar je je goed bij voelt, da's nog altijd het beste!

Groetjes,

Sylvie
11/03/06

Wendy
5-8-2006
 Meld misbruik20-5-2006 22:03:58

Hey!
Bij mij gaan zowel mijn schoonzusje, mijn mama als mijn schoonmama mee (maar m'n schoonmama eiste da ze mee mocht en tis een lieveke.. en heb dus ons mama ook maar meegevraagd)
Ben wel benieuwd of ze zich gaan amuseren

Wendy
05/08/06

Heather
5-5-2018
 Meld misbruik24-5-2006 9:06:20

Bij mij gaan zowel mijn schoonzusjes als mijn mama en schoonmama mee. Gewoon omdat ik mij er goed bij voel dus ik denk dat je het zelf een beetje zult moeten beslissen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...