Terug naar overzicht
Hey,mijn schoonzusjes zullen er bij zijn, de mama's of schoonmama's niet. Maar ik denk dat je daar geen echte lijn in kunnen trekken. Je moet gewoon doen waar je jezelf het beste bij voelt!Groetjes,Lieve
HeyHeb geen schoonmama en ook geen schoonzussen. Maar moest dit wel zo zijn zou ik de schoonzussen zeker vragen, om toch de band wat te versterken, tenslotte zijt ge de rest van u leven familie van elkaar. De schoonmama niet omdat dat een andere generatie is, mijn eigen mama zal ook niet komen, want anders zou ik mijn niet volledig laten gaan, want dan zou ze daar commentaar op hebben.GroetjesVicky09.09.06
Hallo,Mijn schoonzus en mijn eigen zus (die het regelt!) wel maar mijn moeder en schoonmoeder gaan niet mee. Inderdaad omdat dat een andere generatie is en omdat deze dan tussen de jongeren hangen !Groetjes Mireille01-09-2006
wij hebben het samen gevierd (mijn venteke en ik) met onze getuigen en hun partner. Twas gezellig ... Maar eerst zijn we naar een privé sauna geweest heeeeeeel romantisch.Wat jouw situatie betreft zou ik die ook uitnodigen als jullie echt goed overeenkomen.veel plezierAnnVANDAAG TROUW IK
Mijn schoonzusjes waren er wel bij, mama en schoonmama niet. 'k Denk ook niet dat zij zich goed zouden gevoeld hebben tussen al dat 'jong volk' :-)Met m'n schoonzusjes heb ik wel een goeie band, gisteren zijn we nog samen naar de sauna geweest. Maar doe gewoon waar je je goed bij voelt, da's nog altijd het beste!Groetjes,Sylvie11/03/06
Hey!Bij mij gaan zowel mijn schoonzusje, mijn mama als mijn schoonmama mee (maar m'n schoonmama eiste da ze mee mocht en tis een lieveke.. en heb dus ons mama ook maar meegevraagd)Ben wel benieuwd of ze zich gaan amuserenWendy05/08/06
Bij mij gaan zowel mijn schoonzusjes als mijn mama en schoonmama mee. Gewoon omdat ik mij er goed bij voel dus ik denk dat je het zelf een beetje zult moeten beslissen.