TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
dominique
19-8-2011
|
25-6-2011 21:24:45
hihi begrijp je gevoel ik ga maandag afpassen en dan is het voor mij nog 54 dagen!
|
|
Claudia
12-8-2011
|
25-6-2011 21:26:56
Heyhey, Ik ken het gevoel! Ik heb mijn kleedje vandaag gepast voor de eerste pas en ik ben er ook nog steeds zeker van dat het de perfecte jurk is voor mij. Ik had ook schrik dat hij niet ging passen of zo, maar gelukkig ging de rits nog gewoon dicht. Moet er bij u veel ingemaakt worden? Bij mij best wel, langs elke zijde een goede centimeter en achteraan ook nog een beetje. Zes augustus heb ik tweede pas en mag ik hem als alles goed is meenemen. Zo spannend! En wanneer is jouw tweede pas?
|
|
joke
13-8-2011
|
27-6-2011 10:11:41
Hey Claudia,
nee bij mij moest er bijna niets gebeuren, enkel onder aan korter maken verder zat hij perfect.
Nu zit ik wel met een dilemma, ik mag eigelijk 15 juli al terug gaan, nog eens passen en het mee naar huis nemen, maar ik vind het zo vroeg om het al mee te nemen, het is dan nog een maand tot aan de trouw, wat als ik begin te stressen en ga afvallen, of net begin te eten van de zenuwen en bij kom, pfffff ik twijfel dus om de afspraak wat uit te stellen, wat denken jullie????
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|