Terug naar overzicht
Hallo, Ik ben niet uit lauwe, maar wel in de buurt namelijk Menen
Heyhey, hier een bruidje uit Lauwe. wij trouwen op 29/06/2012 in zaal Ter Biest in Lauwe. Jullie al een feestzaal? Groetjes
Hallo, Tof om te horen dat er nog bruidjes zijn van zo dicht! Marianne, Wij trouwen in het vijverhof. We waren ook naar Ter Biest geweest, maar we vonden die mevrouw daar echt niet vriendelijk. (Wel super mooie tuin hé!)Trouwen jullie voor de kerk in Lauwe? Sofie, waar gaar jullie feest door? Het is echt wel niet lang meer hé van jullie... Vele groetjes,Griet
Hey Griet,sorry voor de late reactie.Wij trouwen in de kerk van Wevelgem aangezien ik zelf van Wevelgem ben. Trouwen jullie voor de kerk in Lauwe, want heb al gehoord dat het een moeilijke pastoor is ...En schiet je goed op met de voorbereidingen?GroetjesMarianne
Hey Marianne,vorige week hebben we beslist om niet te trouwen in de kerk van Lauwe. Je moet precies een hele ommetoer maken vooraleer je aan het altaar bent en de pastoor wou de stoelen echt niet verzetten. ' tis inderdaad niet zo nen gemakkelijken.We weten nu nog niet echt waar het zal worden, Stasegem staat nu bovenaan onze lijst.De voorbereidingen liggen momenteel een beetje stil. Volgende maand gaan we naar de huwelijksbeurs en daarna zal ik er weer invliegen...En bij jullie? Waar is jullie feest?Vele groetjes, Griet x