Terug naar overzicht
Normaalgezien moet je daarvoor toestemming vragen aan de politie als ik me niet vergis. Hangt er geloof ik wat van af wat soort weg het is (gemeentelijk, provinciaal,...) tot wie je je moet richten. Groetjes, Tinneke
Je hebt idd toestemming nodig van de politie maar dan krijg je 9/10 een "njet" als antwoord... Wij hebben desondanks toch geplastifieerde A4 wegwijzers gemaakt met onze voornamen op en opgehangen op de enige plaats waar mensen zich konden vergissen (tweesprong)-dus niet overal- en enkel aan palen van verkeersborden of straatlantaarns want aan verkeerslichten mag het echt niet. Wij hingen ze niet in de hoogte maar eerder op ooghoogte voor een bestuurder.
Zeg, wie kan je daar nu voor beboeten? Wat weten ze nu met 2 namen? Daar staat toch geen adres of achternaam of zo bij? Gewoon doen! Misschien best daarna wel terug gaan weghalen...
Wij hebben ook een paar "wegwijzers"....Niet aangevraagd en toch doen ! Met onze initialen erop. Als ze daarover vallen....er zijn andere dingen
Véronique, als ze de pijlen volgen vinden ze je wel :-)
Dank je voor de reacties! Ik zou het eigenlijk ook wel erg vinden als de politie ons hiervoor zou beboeten (en idd, als ze de pijlen volgend, vinden ze ons hé ;-) ) dus ik denk dat we het gewoon gaan doen. Zoals fredie zegt, hangen we die dan ook wel aan paaltjes op ooghoogte van een chauffeur en zeker niet aan verkeerspalen of zo. Bedankt allemaal en als je ooit eens pijltjes ziet hangen, zijn het de onze misschien wel :D
He Sofie, Wij hadden er ook opgehangen ( wat eigelijk niet mocht) maar we hebben ze de dag er naar ook weer af gedaan en er is niemand over gevallen........ Groetjes
Hi Sofie, Ik wil dit ook gaan doen en degene van de locatie vertelde dat je dit gewoon moet doen. Wel direct de volgende dag weg (laten) halen dan is er niks aan de hand! Veel plezier!
Als ze de pijlen volgen... Tja, je hangt toch geen pijl recht voor de feestzaal? Toch enkel op de plaatsen waar mensen kunnen verkeerd rijden? Die pijlen kunnen toch evengoed naar een verjaardagsfeestje bij iemand thuis gaan (is hier in de buurt regelmatig het geval)? Niet van wakker liggen! Je denkt toch niet dat de politie op vrijdag én zaterdag én zondag jullie pijlen zullen volgen tot ze 'prijs' hebben?