TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
12-8-2011
|
26-6-2011 13:46:55
Hey, Wij zijn deze zaal ook gaan bekijken, maar vonden de zaal zelf uiteindelijk niet zo mooi. Ik vond het wel tof dat ze dranken aan groothandelsprijzen rekenen, 60ct voor cola enzo. Maar je weet natuurlijk niet op voorhand hoeveel het je zal kosten. En ondertussen zijn ze daar al een tijdje aan het werk aan de straat, dus de toegang is nu niet echt gemakkelijk en proper.
|
|
jeff
27-8-2011
|
26-6-2011 14:36:08
Ook bekeken....maar niet ons ding... Wil wat vrijheid, wil een goede samenwerking met de uitbaters.... Uiteindelijk gekozen voor Kasteel De Rozerie in Aalst.
|
|
Ann
21-7-2012
|
26-6-2011 17:28:24
Wij zijn er ook langsgeweest,maar vonden de zaal niet super. En ik vind het fijn als je weet op voorhand wat alles zal kosten enzo. De binnenkoer is wel mooi,maar enkel daarvoor zou ik er nooit een feest geven
|
|
Annelies
28-4-2012
|
28-6-2011 9:54:43
Wij zijn er ook gaan kijken en hadden het geluk om de zaal gedekt te zien. We waren er meteen van overtuigd dat het helemaal ons ding niet was, veel te bombastisch. De traiteur zou wel goed zijn, maar dat heb ik enkel van horen zeggen...
|
|
Evy
26-5-2012
|
28-6-2011 15:25:51
Wij zijn ook gaan kijken, maar afgeknapt op het gebrek aan vrijheid om er je eigen feestje van te maken. Ik vind de zaal zelf wel heel mooi, maar zoals je zei, zijn zowel de DJ als de traiteur verplicht.
Wij willen bijvoorbeeld ook een feest dat niet al te stijf is, maar blijkbaar worden de namen sowieso afgeroepen wanneer de gasten aan tafel moeten gaan. Dat vonden we niet zo tof. En zo zijn er nog een aantal details die ik mij niet zo goed meer herinner. De dame die ons ontvangen heeft, was heel vriendelijk en correct, maar alles verloopt wel heel stijf en volgens de regeltjes, hadden we de indruk. Zo wilde ze per se een lelijke kandelaar op de eretafel, enz. Qua kindvriendelijkheid is er wel een aparte zaal boven waar kinderen kunnen spelen of slapen, waar je gerust bedjes of slaapzakken kan inleggen. Dat was wel handig.
|
|
tanja
30-6-2012
|
4-7-2011 18:40:33
Ik denk dat wij hetzelfde gevoel aan het bezoek hebben overgehouden, Evy! :-)
|
|
Evy
26-5-2012
|
7-7-2011 14:40:48
Ga in dat geval eens naar De Oude Maalderij in Moerzeke kijken, Tanja. Daar hebben wij in elk geval voor gekozen :)
|
|
tanja
30-6-2012
|
27-7-2011 20:37:37
Bedankt voor de tip, Evy! Vind het beetje te ver van huis.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|