TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Penny
20-7-2011
|
26-6-2011 18:48:59
Hoi Ina,
ik heb een wijnvlek over de helft van mijn gezicht.
Voor dit te laten verwijderen zou ik weken lang onder behandeling moeten gana met een laser. Ik heb dit vroeger ook laten doen zonder resultaat.
Je hebt ook coverderm, een soort make-up die je kan gebruiken om dit soort 'problemen' weg te werken. Dit product heb ik als kind altijd gebruikt.
Nu met de trouw denk ik idd goh die foto's enz maar mijn vriend staat erop om het te laten zoals het is. Hij heeft mij nog nooit zonder gezien en zou het heel raar vinden om op onze trouwdag met een vreemde naast hem te staan. Je bent wie je bent en hij houdt van mij zoals ik ben dus ga ik het niet veranderen voor 1 dag.
Qua lasertechnieken kan je bij een goeie dermatoloog al wel terecht juist zoals voor de coverderm.
Veel succes!
Groetjes Penny
|
|
Lesley
15-10-2011
|
26-6-2011 19:36:26
Hallo, is het echt eentje dat er bovenop ligt? Mijn tante heeft een goede 2 weken geleden in haar gezicht 2 laten verwijderen en eentje tussen haar borsten, dit waren echt wel 'bolletjes' die er boven op stonden. Ze heeft die bij dermatoloog laten weghalen en er zaten kleine draadjes in die er dan na een goeie week denk ik terug uit werden gehaald. Mss eerst eens horen bij je huisarts wat die voorstelt?
|
|
lieselot
23-7-2011
|
26-6-2011 19:42:16
Ik heb er laten verwijderen bovenaan aan mijn borst, in mijn nek, onder mijn arm en aan mijn navel. Heb dat bij de dermatoloog laten doen. Ze spuiten er een beetje verdoving in en dan snijden ze de peperkoosjes weg. Ze waren niet groot bij mij maar toch moest er 1 of 2 en aan mijn borst zelfs 3 draadjes in. Vooral aan mijn borst heeft het lang geduurd voor het mooi genezen was, en nu is het nog steeds een goed zichtbaar litteken... Als ik jou was zou ik het niet meer laten doen voor je trouw. Ik zie dat het niet zo lang meer is en denk dat je dan beter (ze staat er al zo lang) een peperkoos hebt dan een lelijk litteken...
Maar je moet eens informeren hé, misschien heb je met een laser geen litteken?
|
|
monica
26-8-2011
|
26-6-2011 22:41:42
Ina,
Het is te begrijpen dat als je dag korterbij komt je je meer van dingen gaat aantrekken.
Maar jouw vriend heeft jou toch altijd zo gekend hé.
Ikzelf heb pigmentvlekken in mijn aangezicht, het stoort mij ook. Ik heb ook al een laserbehandeling laten doen en de 1ste x is het gelukt maar is niet diep genoeg gegaan dus nog een 2 de x en dat heeft helemaal niets afgedaan. Dus véél pijn geleden en ik krijg van de ziekenkast er niets van terug.
Uiteindelijk heb ik mij erbij neergelegd en doe ik er niets meer aan...
Ik zou zeggen neem geen risico voor jullie trouw.
Groetjes
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|