TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Annelies
7-8-2010
|
27-6-2011 11:07:43
Hallo, Draag je in het dagelijkse leven veel make-up? Het mag wat opvallen, maar ik zou niet voor zware make-up kiezen als je normaal geen make-up draagt. Je kan ook een combinatie nemen... naturel kleuren met smokey-eyes.... Bekijk het een beetje in het geheel... Wat je ook kiest, je zal sowieso stralen! Groetjes Annelies
|
|
Inge
13-8-2011
|
27-6-2011 11:29:04
Ik kies voor smokey eyes. Past mooi bij mijn zwarte jurk
|
|
Patrizia
2-6-2012
|
27-6-2011 11:31:25
hey mijn visagiste heeft me aangeraden om tijdens de proef te starten met lichte make-up en dan feller en feller te gaan.. totdat ik zeg dat het goed is. Ik draag elke dag wel make-up, enkel de basics...maar voor die ene mooie dag ga ik toch wel kiezen voor iets speciaals Dat kan je misschien ook vragen aan jouw visagiste... Alvast veel plezier xxx
|
|
kristel
1-7-2011
|
27-6-2011 11:38:03
ik hou het bij naturel met een klein accent op de ogen, en een zachte gloss op m'n lippen
|
|
Nathalie
23-6-2012
|
27-6-2011 12:56:17
Ik draag dagelijks make-up en ga toch voor sexy smokey eyes gaan met gewoon wat bronzer en nude lips met wat gloss ofzo (ik vind dat als je je ogen accentueert je je lippen neutraal moet laten - hetzelfde principe van OF decolleté OF blote benen, nooit beiden samen).
Veel succes & liefs,
Nathalie
|
|
Véronique
31-7-2009
|
27-6-2011 13:19:24
Aangezien de aandacht naar het kleed moest gaan, heb ik mijn make-up naturel gehouden.
|
|
Penny
20-7-2011
|
27-6-2011 14:17:08
Hoi,
ik draag bijna nooit make-up maar wil voor de trouw toch smoky eyes.
Iedereen zegt dat ik mooie ogen heb dus die mochten van mij extra in de verf gezet worden.
Succes!
|
|
liesbeth
6-8-2011
|
27-6-2011 17:53:27
Ik denk dat ik ook voor de smokey eyes ga gaan... ik zie dit enorm graag... de rest ga ik wel naturel houden groetjes
|
|
Eveline
23-6-2012
|
27-6-2011 18:15:59
Op www.bruidsmakeup.be kan je voor-en-na foto's terugvinden, zowel naturel als zwaardere make-up.
Groetjes :-)
|
|
Patricia
6-8-2011
|
27-6-2011 21:05:37
Hallo, Ik draag dagelijks make-up, dus ik ga voor dramatische-romantische look!! Smokey eyes, maar met roze-aubergine donkergrijs tinten, aubergine nagellak en aubergine Cala bloemen. Mijn kleed is vrij zuiver, dus mogen de details eruit springen :-) Let op: Owel enkel de lippen, ofwel enkel de ogen accentueren, anders word het teveel. Je moet dat met je visagiste bespreken. Mama heeft volle lippen, zij moest dan juist haar lippen accentueren. Ik mijn grote ogen :-) Het komt wel in orde!! Groetjes, Patricia
|
|
Ann
30-7-2011
|
28-6-2011 14:50:02
Wij gaan voor een naturelle look, met een zacht roze tint. Doordat wij niet gewoon zijn van heel veel make-up te dragen houden wij het vrij neutraal.
Alles hangt natuurlijk ook af van je jurk en je kapsel, hopelijk vind je wat je zoekt!
groetjes
Ann
|
|
Katrien
26-8-2011
|
29-6-2011 9:20:06
Ik ben ook helemaal gek van smokey eyes, maar vraag me af of dit wel goed komt op de dag zelf.
Mij kennende zal het er soms erg emotioneel aan toe gaan, en eender hoe je een smokey eye aanbrengt, na een tijdje gaat iedere primer of waterproof het begeven vrees ik.
Waarschijnlijk ga ik aan mijn ooglid zelf wel iets smokey laten aanbrengen maar het onder mijn oog redelijk neutraal houden, om uitlopers te vermijden.
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|