Terug naar overzicht
Wij zitten met hetzelde 'probleem'. Ons avondfeest is in Zoersel. Op de site van de Antwerpse Kempen kan je heel veel overnachtingsmogelijkheden terugvinden! Linde
Hoi, Wij trouwen op dezelfde dag in min of meer dezelfde omgeving.La grange zijn wij ook gaan bezoeken. Die mens doet mensen weg naar een hotel.Ge moet maar is vragen.Wij hebben voor domein martinus gekozen, hotel aan en alle kamers gereserveerd in optie.Das makkelijker.Groetjes. Valérie
Even een vraagje aan Valérie (sorry dat ik je topic even kaap): Ah hebben jullie de hotelkamers al gereserveerd in optie? Ik wist niet dat dit kon! En voor hoelang heb je dit dan in optie? Tot een paar weken voor de trouw of moet je dat nu al snel laten weten dan? Want dan ga ik misschien alvast hetzelfde doen voor onze dag ! Maar om nog even op de vraag van Jurgen te antwoorden: Misschien dat je eens naar de dienst Toerisme van Massenhoven kunt bellen of zij goede hotels/b&b's kunnen aanraden? Lieve groetjes Chantal
In Pulderbos is een kei mooie B&B !!! Niet ver (denk 2km van La Grange!) Succes!
Hey, In Grobbendonk heb je Het Hemelryck, misschien heb ik het verkeerd gespeld. Echt heel mooi en gezellig!! Groetjes, Hanne.