TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lieve
1-9-2006
|
20-5-2006 21:13:01
Hey,
wij ontwerpen ze wel zelf, maar laten ze drukken, dus ik weet niet of het dat is dat je zoekt.
Wij zetten op de kaart enkel de datum en het uur van de trouw en op kleine kaartjes dan waar en wanneer de mensen verwacht zijn voor het feest of de receptie.
Hopelijk heb je daar iets aan.
Groetjes, Lieve
|
|
Wendy
5-8-2006
|
20-5-2006 22:00:16
Hey
Wij hebben ne kameraad van ons een tekening laten maken, met ons en onze hobby's en onze huisdieren.. is leuk geworden. Op de uitnodiging staat dan uur van de kerkelijke plechtigheid, en waar, en dan waar en hoelaat 't avondfeest is. De mensen die een hele dag mee mogen, krijgen een extra 'vip' kaartje..
groetjes Wendy 05/08/06
|
|
Heidi
24-6-2006
|
21-5-2006 8:42:38
hey Cindy,
de onze zijn vrij simpel in't bordeaux. sommigen vinden ze kinderachtig maar ze typeren wel het speelse in ons. mijn ventje wilde 2 getekende mannetjes, ik was er eerst niet zo voor te vinden maar het resultaat valt best mee. 'k zal je de voorkant doormailen. langs de binnenkant hebben we een doorschijnend papierke gekleefd, we hebben er gewoon Bart en Heidi trouwen om 12u in die kerk om 18u beginnen we te feesten in die zaal(afhankelijk van de receptie/avondfeest) het zou fijn zijn dat jullie onze mooiste dag mee komen beleven, graag een seintje voor 24mei op nr, website of via mail en een cadeautip
véél succes en zonder al teveel foutjes die wij wel hebben gemaakt :-)
grtjs Heidi
|
|
Katrien
26-8-2009
|
21-5-2006 12:11:07
Aan Heidi en Wendy:
Zou het mogelijk zijn om mij een voorbeeldje te mailen? Wij zijn ook volop aan het proberen om iets in elkaar te steken, dus alle inspiratie is welkom.
katrien.luytens@telenet.be
Bedankt alvast hoor!
groetjes Katrien 30-9-2006
|
|
Cindy
12-8-2006
|
21-5-2006 13:16:04
Bedankt voor de tips!!
Ja, het zou super zijn moesten jullie een voorbeeldje van jullie creatie kunnen doorsturen!
Thanx, Cindy
|
|
Heidi
24-6-2006
|
21-5-2006 20:56:34
aan iedereen die interesse heeft in ons voorbeeldje.... ben al de hele dag aan't proberen om ons voorbeeldje via mail door te sturen aan cindy maar 't lukt niet. ga dus gerust 's kijken op onze huwelijkssite: www.heidienbart.bruiloftsite.nl ga naar foto's -> tipje van de sluier
grtjs Heidi
|
|
Cindy
12-8-2006
|
22-5-2006 15:50:14
Hoi Heidi,
Heel toffe site!!!
Ik liet er een berichtje na...
Thanx Groetjes, Cindy
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|