Terug naar overzicht
hey, ja hoor, bij ons is het ook nog tot zaterdag aftellen (vrijdag voor de wet) moeten woensdagavond nog langs de pastoor, en voor de rest is alles in orde :) alvast proficiat, en genieten maar!!
Hallo ja wij zijn ook aan het aftellen tot zaterdag! Inderdaad het weer gaat ons goed gezind zijn,ben daar zo blij om!! alles is zo goed als geregeld nog een paar klein dingen! en bij jullie vertel eens hoe zal het verlopen ?
Bij ons is alles ook in orde. Enkel nog wat kleine details nakijken. Ben ook superblij dat het weer ok zal zijn.
Hier ook voor 2 juli! Nog enkele zaken moeten we doen, maar dat komt wel in orde (ringen afhalen, snoepzakjes afhalen, kapper, opkuisen, logeerzak kids maken, cd testen in kerk,...) Vandaag ons zoontje van school gehaald met 39,6 graden koorts. Ik hoop dat dat snel beter gaat! Hopelijk is het waar wat ze van het weer zeggen! Zoals vandaag moet het echt niet zijn (pff) Nog 5 nachtjes slapen en dan is het onze dag, dames! Geniet er allemaal met volle teugen van!
hallo ellen, hier is het ook voor zaterdag 02/07/2011 bij ons is het werk ook zo goed als klaar nu beginnen bij ons toch de zenuwtjes maar ik denk dat dat bij iedereen wel zal zijn he ik hoop dat het weer zo gaat blijven dat ze voor spellen dus bruidjes allemaal duimen voor super weer he groetjes sofie