Terug naar overzicht
Hey KathleenIk heb ooit eens een tekstje gekopieerd vanop het forum over 5 kaarsjes.Waarschijnlijk bedoel je dit Er waren eens 5 kaarsjes. Ze wilden op het feest graag goede lichtjes zijn. Eén kaarsje viel het tegen altijd in vlam te staan, het doofde al snel zijn lichtje en is toen weggegaan. Er waren toen nog 4 kaarsjes, het was een mooi zicht. Eéntje dacht “Ik ben de beste” maar meteen verdween zijn licht. Daar stonden nog 3 kaarsjes, ze branden helder op, ééntje werd uitgeblazen, hij lette niet goed op. De beide laatste kaarsjes, wat waren ze alleen, ééntje ging van moeheid slapen, toen was er nog maar één. Het laatste kaarsje dat eenzaam bleef branden dacht: als ik mijn lichtje nu eens aan een ander geef? Toen heeft het dat ene kaarsje het feest nog juist gered, want hij heeft alle andere kaarsjes opnieuw in vuur en vlam gezet Groetjes Caro
Er waren toen nog 4 kaarsjes, het was een mooi zicht. Eéntje dacht “Ik ben de beste” maar meteen verdween zijn licht.
Daar stonden nog 3 kaarsjes, ze branden helder op, ééntje werd uitgeblazen, hij lette niet goed op.
De beide laatste kaarsjes, wat waren ze alleen, ééntje ging van moeheid slapen, toen was er nog maar één.
Dag Caro Dat is het inderdaad! Het waren dus 5 kaarsjes... :-) Superbedankt! Groetjes, Katleen