Terug naar overzicht
wie heeft dat groepje dan samengesteld? of kennen ze elkaar toch? ik heb namelijk heel wat vriendinnen die elkaar niet kennen
Klinkt alvast superleuk! En nu verder aftellen naar je grote dag!
@ Dorien : mijn zus (getuige van mij) en schoonzus (getuige van m'n toekomstige) hadden mij een lijst gevraagd van email-adressen van de vriendinnen die ik er graag bij wou hebben. De dames die ik samen benoem (volleybal, zussen, schoonzussen, ene vriendin, andere vriendin) hebben enkel mij als gemeenschappelijke vriendin, verder was het gisteren eigenlijk een eerste ontmoeting tussen die kleine groepjes afzonderlijk. In begin denk je wel even "gaan ze het wel goed hebben met elkaar", maar uiteindelijk is het eigenlijk redelijk logisch dat ze zich met elkaar kunnen amuseren hoor. Je kiest namelijk zelf ook altijd bepaald type vriendin, allez je zoekt kenmerken in mensen die u goed liggen, waardoor elke vriendin eigenlijk op zich past bij de ander (onbekende)...Heel vreemd gegeven :-)Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar in mijn geval viel dat serieus goed mee!@ Jessica: ik kijk er al naar uit. Vooral naar de make-up he ;)