Nu Online
Momenteel zijn er 426 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

26 Juni vrijgezellen

27-6-2011 18:51:51
Hoi bruidjes en bruidegommen...

Gisteren had ik mijn vrijgezellen.

Met een gemengd groepje dames trokken we er op uit.
De groep bestond uit mijn twee zussen, m'n drie schoonzusjes, drie dames van m'n volleybalploeg, een vriendin waarmee ik op de bibliotheekschool zat en een vriendin van m'n universiteitservaring...

Het werd een dagje Antwerpen. Eerst deden we een boottochtje op de Schelde, heel ontspannend, gezond windje en veeeeeel zon.
Aangezien we het rustig gingen houden zijn we daarna met de tram naar het park aan halte Harmonie getrokken. Daar hebben we ons rustig in het gras gezet met flessen cava, flessen fruitsap en de nodige hapjes.

Rond 18u30 ging het dan richting Da Giovanni aan de Groenplaats om met z'n allen te genieten van een lekkere pizza of pasta.

Ik kreeg geen gekke opdrachten, we hebben veel kunnen babbelen, lachen en vooral veel gewandeld eigenlijk (zo'n 13.000 stappen op de teller :) ) Het moest eigenlijk niet echt iets anders zijn voor mij...

Nu kan ik rustig aftellen naar de trouw. Nog 12 keer slapen en het is al zover :-) en de weersvoorspelling ziet er (voorlopig althans) positief uit.
Licht bewolkt, 35% kans op neerslag en wel 70% kans op zon...Natuurlijk is het België en kan dit snel keren.

Groetjes Dames!

Marijke
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 947

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik27-6-2011 19:03:54

wie heeft dat groepje dan samengesteld? of kennen ze elkaar toch? ik heb namelijk heel wat vriendinnen die elkaar niet kennen

Jessica

Meld misbruik27-6-2011 19:15:28

Klinkt alvast superleuk! En nu verder aftellen naar je grote dag!

Marijke
9-7-2011
 Meld misbruik27-6-2011 19:42:42

@ Dorien : mijn zus (getuige van mij) en schoonzus (getuige van m'n toekomstige) hadden mij een lijst gevraagd van email-adressen van de vriendinnen die ik er graag bij wou hebben. De dames die ik samen benoem (volleybal, zussen, schoonzussen, ene vriendin, andere vriendin) hebben enkel mij als gemeenschappelijke vriendin, verder was het gisteren eigenlijk een eerste ontmoeting tussen die kleine groepjes afzonderlijk.
In begin denk je wel even "gaan ze het wel goed hebben met elkaar", maar uiteindelijk is het eigenlijk redelijk logisch dat ze zich met elkaar kunnen amuseren hoor. Je kiest namelijk zelf ook altijd bepaald type vriendin, allez je zoekt kenmerken in mensen die u goed liggen, waardoor elke vriendin eigenlijk op zich past bij de ander (onbekende)...Heel vreemd gegeven :-)
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar in mijn geval viel dat serieus goed mee!

@ Jessica: ik kijk er al naar uit. Vooral naar de make-up he ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...