Nu Online
Momenteel zijn er 745 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

surprise huwelijksreisje

27-6-2011 21:02:07
Ik zou mijn partner willen verrassen met een huwelijksreisje van een week.

met de auto erop uit, want ik zou graag mijn 2 hondjes mee nemen en dus een vakantiehuis of chalet huren, aan zee, bergen.....
Maar waar er 's avonds ook iets te beleven valt, terrasje, goed cafeetje, resto, flaneren....
Op zo een 650 km max van brussel.
Met een voorkeur voor Frankrijk of Nederland of....suggestie...

Weet iemand een adres? een aanrader?

Alvast bedankt!

jeff
27-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 994

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik27-6-2011 21:05:18

Fécamp is prachtig! Of andere stadjes in Normandië? Etretat, Honfleur...

Mooie natuur, lekker eten, niet zo ver,...

groetjes
Joyce

Linde
26-5-2012
 Meld misbruik27-6-2011 21:17:31

Roompot beach resort in Kamperland in Nederland! Zalig! Mooie huisjes en het allerbeste is dat de honden er meer dan welkom zijn en op het strand los mogen lopen! Wij zijn fan!
Linde

Linde
26-5-2012
 Meld misbruik27-6-2011 21:18:49

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik27-6-2011 22:17:43

jeff, ik dacht ook spontaan aan Normandië omdat je er zo'n echt helemaal weg gevoel hebt en er prachtig gelegen logies aantreft. Fécamp is tof (breng zeker een fles Bénédictine terug mee) en ook Le Tréport is bij ons een favoriet. Dieppe gaan we ook altijd graag paar dagen naartoe.
Etretat is misschien wat klein om ene hele week te zitten.
Ik zou persoonlijk daar ergens in die buurt iets huren en dan gaan rondrijden, je hebt je wagen toch bij.
Ook Bretagne is SUPER, maar wel iets verder rijden. Mijn favoriet daar is de omgeving van Le Morbihan (695 km rijden vanuit a'pen)

De Roompot is iets helemaal anders. Ik zou het persoonlijk niet als honeymoon aanbevelen want ja, je zit bij het strand (overkant van de dam) en ja, voor je hondjes is het super, maar 's avonds flaneren, resto, goed terrasje en zo, nee dat niet echt. Als je lekker wil gaan eten moet je altijd je wagen nemen (er is een kiteresto aan de overkant op het strand maar om daar nu een hele week te gaan eten...) en naar Goes of Zierikzee of zo rijden.

Zelf houden wij in Nederland van Maastricht en natuurlijk Amsterdam, daar gaan we regelmatig paar dagen heen. Als het iets mag kosten kan ik je helemaal in het noorden Beetsterzwaag - Landgoed Lauswolt aanbevelen.

veel succes met de zoektocht

groetjes
brenda

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums