Terug naar overzicht
Fécamp is prachtig! Of andere stadjes in Normandië? Etretat, Honfleur... Mooie natuur, lekker eten, niet zo ver,... groetjesJoyce
Roompot beach resort in Kamperland in Nederland! Zalig! Mooie huisjes en het allerbeste is dat de honden er meer dan welkom zijn en op het strand los mogen lopen! Wij zijn fan! Linde
jeff, ik dacht ook spontaan aan Normandië omdat je er zo'n echt helemaal weg gevoel hebt en er prachtig gelegen logies aantreft. Fécamp is tof (breng zeker een fles Bénédictine terug mee) en ook Le Tréport is bij ons een favoriet. Dieppe gaan we ook altijd graag paar dagen naartoe. Etretat is misschien wat klein om ene hele week te zitten. Ik zou persoonlijk daar ergens in die buurt iets huren en dan gaan rondrijden, je hebt je wagen toch bij. Ook Bretagne is SUPER, maar wel iets verder rijden. Mijn favoriet daar is de omgeving van Le Morbihan (695 km rijden vanuit a'pen) De Roompot is iets helemaal anders. Ik zou het persoonlijk niet als honeymoon aanbevelen want ja, je zit bij het strand (overkant van de dam) en ja, voor je hondjes is het super, maar 's avonds flaneren, resto, goed terrasje en zo, nee dat niet echt. Als je lekker wil gaan eten moet je altijd je wagen nemen (er is een kiteresto aan de overkant op het strand maar om daar nu een hele week te gaan eten...) en naar Goes of Zierikzee of zo rijden. Zelf houden wij in Nederland van Maastricht en natuurlijk Amsterdam, daar gaan we regelmatig paar dagen heen. Als het iets mag kosten kan ik je helemaal in het noorden Beetsterzwaag - Landgoed Lauswolt aanbevelen. veel succes met de zoektocht groetjes brenda