Terug naar overzicht
Hey Stefanie De onze ligt al enkele maandjes vast... en we hebben nog een jaartje te gaan. Ik denk dat als je er eentje op het oog hebt, je deze best zo snel mogelijk vastlegt. De beste zijn meestal ook het eerste bezet... Groetjes Melissa
Hallo, Ik ben van Limburg dus ken eigenlijk niemand bij jullie in de buurt, maar ik zou zo snel mogelijk boeken hoor. Hoe langer je wacht hoe groter de kans dat degene die je graag wilt bezet is. Zeker als het bekendere DJ's zijn... GroetjesAnnelies
Wij namen Gi Van Aalst uit Marke - heel tevreden over !!! Alles wat is geregeld, is een zorg minder hé . Nee, serieus, ik weet eigenlijk niet goed hoe lang op voorhand je dit best vastlegt... Misschien s vragen aan de DJ's waar je informeert? Een jaar op voorhand lijkt me geen overbodige luxe als je echt een favorietje hebt .
'HuisDJ's' worden meestal samen met de feestzaal vastgelegd, waardoor deze langer op voorhand geboekt worden. Mensen die volledig freelance draaien, worden meestal iets minder lang op voorhand vastgelegd. Maar zoals altijd: goede stielmannen worden veel gevraagd. Als je dus persé die ene DJ wilt, dan kun je beter niet wachten. 2013 zal nog vlot lukken. Imagine Music www.trouwfuif.com
Wij hebben sinds deze maand onze DJ toch ook al vastliggen voor september volgend jaar. Ik wou echt niet het risico lopen dat we een DJ mislopen omdat we gewacht hebben om vast te leggen.