Terug naar overzicht
Hallo Olivia,Ik ben ooit naar een bruiloft geweest in de Barrier en het was in 1 woord geweldig !! Erg mooie plek, ook zeer geschikt om foto's te maken bij hun achter, voor de receptie, het diner, feest alles kun je daar doen op 1 plek. Voor ons is het te ver maar anders was het zeker een optie ! Maar ik denk inderdaad dat het wel prijzig is..zo zag het er tenminste wel naar uit.SuccesGroeten Mireille01-09-2006
Hallo,Mijn zus is vorig jaar in de barier getrouwd. Het is inderdaad een fantastische feestzaal en het eten is enorm lekker, de prijs is wel duur en wordt alleen maar duurder naarmate de bruiloft in zicht komt! Maar het was een fantastische dag en nacht!Pas wel op de DJ die ze er aanraden zou ik zeker nooit meer terug nemen want hij is erg duur en hij doet dat echt niet goed! Die remde de sfeer wat op mijn zus haar feest!Groetjes,Karen22.12.2006
Hoi Olivia,Een collega van mij is vorig jaar de Barrier getrouwd.. heel chic en lekker maar ik zou het niet willen betalen. Zelf hebben wij ons trouwfeest in Résidence Stiemerheide (het vroegere Golfhotel) in Genk gegeven. We zijn daar super tevreden van. Ook mooi zijn de De Baenwinning in Diepenbeek en Dennenhof in Bokrijk. Groetjes en veel succes!An 13-08-05
wij zijn deze week in de barrier gaan kijken en ik vond het fantastisch. Wat een professionaliteit! en de prijs is niet verschrikkelijk veel duurder dan op andere plaatsen. Bij de barrier word je ook ontvangen door de baas die zelf ook de kok is en niet door een onnozel trien zoals bijna overal is! Wij gaan voor gaan denken we
Wij trouwen op 22 mei in de Barrier en ik heb nogal schrik gekregen bij het lezen van de reacties over met honger van tafel gaan die ik op de fora zag staan...als iemand me daarin kan geruststellen, altijd welkom...