Terug naar overzicht
Dag Sandra,Ik kan je niet helpen, maar 'k vind het goed dat iemand deze vraag stelt, want ik zit met net hetzelfde probleem (wij trouwen op 21 juli en ben nog bezig aan de teksten, maar zou het graag allemaal zo snel mogelijk achter de rug krijgen, want de tijd begint te dringen...).Ik ga de misboekjes alleszins zelf maken, want 't is zo allemaal al duur genoeg! Ik zie het niet zitten om dit ook bij de drukker te laten doen. 'k Ga alleszins deze week eens langsgaan bij AVA om het voorblad te kiezen.Groetjes,Nele
Helaba,wij maakte onze misboekjes in word en je neemt papierinstelling A5. Je kan dat daar kiezen bij paginainstelling.Als je A5 neemt heb je het juiste formaat.Je drukt 14 exemplaar volledig afmet voorblad en al.Je kan dan naar kopiecenter gaan en daar kopier je in het nodige aantal exemplaren.Voor je voorblad kopier je ook maar je vraagt gewoon wat dikker papier. Dan snijden mat zo een papiersnijmes hebben ze ook wel in copiecenter en dan nieten en je kan ook vastmaken met raffiepapier maar best sowieso eerst nieten voor de stevigheid.Ik hoop dat dit jullie beetje helpt.groetjes barbara
Bdankt voor de tip Barbara!Nele