Terug naar overzicht
Ik ga deze item zeker volgen want ook wij willen zo'n viering. Ik ben begonnen met de muziek . Het eenvoudigste voor mij. Dan wat er zeker moet inzitten: de geloften, een tekst van onze getuigen (deze schryven ze zelf),.. En dan stopt het. Weet het ook niet zo goed Dus ik ga zeker volgen! Linde
wij willen er zeker in - voorstelling van de bruid en de bruidegom ( wordt elk door een ouder gedaan) - de geloften - bedanking (aan de ouders enz.) door onszelf - een soort symbolische tekst/verhaal - en dan wou ik nog balonnen oplaten eigenlijk... waarop de mensen dan met een kaartje een wens kunnen opschrijven:) en dan zitten we dus vast:)... jij hebt wel nog wat tijd, Linde;) voor onsb begint het al te spannen:)
Wij hadden (en nu moet ik het boekje erbij pakken!) Verwelkoming - Martijn (onze consulent) Verwelkoming - bruidspaar Hoe het begon (woordje uitleg over ons leven samen) - Martijn Hoe zien wij het huwelijk - bruidspaar Huwelijkskaars - Martijn Aansteken huwelijkskaars onder begeleiding van Duo Sander & Luuk Huwelijkskaart - mama bruid Voorstelling bruid - zus/getuige Inge Voorstelling bruidegom - broer Maarten Goede raad is goud waard - inleiding door Martijn Lieve belangrijke woordjes - Sanne, beste vriendin bruid Raad eens hoeveel ik van je hou - Martijn Grote haas & Hazeltje - schoonbroer Geert Huwelijksbeloften Uitwisseling ringen Gelukwensen - Martijn Bedanking naar bruidspaar - Martijn Bedanking naar Martijn - bruidspaar Samen doorheen het leven - Martijn
Hey Leen, Wil je toevallig je boekje delen? jessicavandervelpen@hotmail.com
Leen, Indien je zo lief bent om je boekje te delen, zou je het dan ook met mij willen delen?Wij hebben nog heel eind te gaan, maar denk inderdaad dat dit niet zooo eenvoudig is om de plechtigheid helemaal zelf in elkaar te steken!Ik zal al niet kunnen kiezen van muziek denk ik :-) je mag mailen naar: silkeverlinde@hotmail.com Alvast een heeeeeeele dikke merci!!
hallo, ik heb al wat boekhandels afgelopen naar romantische teksten en gedichten ... deze vind je zeer moeilijk! waar kan ik zoeken buiten internet ....? als iemand het nog wil delen : doriendekock@hotmail.com alvast bedankt!!!
Ik ben eveneens op zoek naar leuke teksten en ideetjes voor onze viering. Als iemand mij kan mailen aub? e_vlientje@hotmail.com. Dank je wel.