Nu Online
Momenteel zijn er 229 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Adressen schrijven of sticker kleven

28-6-2011 14:06:20
Hallo iedereen,

ik ben stilletjes aan bezig om mijn uitnodigingen te maken om te versturen.
Nu wou ik in eerste instantie zoals bij mijn geboortekaartjes en kerstkaarten er een etiket opkleven met de mensen hun adres, maar de enveloppen zijn zilver, dus gaat wel heel hard opvallen.
Zou ik ze nu toch allemaal met de hand schrijven?
Onze uitnodigingen zijn in het zwart getypt, mss het beste de adressen dan ook in het zwart opschrijven?

Lesley
15-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1151

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik28-6-2011 14:11:15

Wij hebben al onze adressen geschreven.

Wij hadden paarse uitnodigingen met zilveren tekst en beige omslagen. Op de af te geven omslagen heb ik met zilveren stift geschreven. Omdat dit moeilijk leesbaar is voor de postbode hebben we voor zwart gekozen voor de te versturen exemplaren.

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik28-6-2011 14:14:56

Ik zou ze ook schrijven....
als je zo mooie uitnodigingen hebt en zo een mooie enveloppe, dan verpest je het (naar mijn mening) een beetje door er gewoon een sticker op te plakken...
en een geschreven enveloppe is ook veel persoonlijker...

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik28-6-2011 14:16:52

Ik wou eerst een nachtblauwe uitnodiging en idd dan met zilver/grijs er op, maar thuis eens geprobeerd en je zag gewoon niks van mijn tekst
Ik was van plan om ze zelf te maken en toen ik in Ava het zilveren papier met glittertje tegen kwam was ik ook meteen verkocht

Zal het eens testen met een zwarte balpen ofzo sé want het zijn nogal gladde enveloppen.
Heb 50 uitnodigingen dus moet nog te doen zijn om zelf te schrijven

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik28-6-2011 14:29:48

Er bestaan anders ook transparante labels/etiketten, die zie je niet. Als je dan met gekleurde inkt print, kan je ook een heel mooi effect krijgen.

joke
9-7-2011
 Meld misbruik28-6-2011 14:31:42

Hey,

Wij hadden cremekleurige enveloppen. Ik ben niet zo sterk in "schoon schrift" dus ben ik gaan zoeken naar etiketten. En heb ze gevonden. In AVA hebben ze doorzichtige etiketten. Je kan zelf kiezen dus gewonen doorzichtige of vochtbestendige. Ik heb dus etiketten gemaakt met de adressen en deze kan ik nog eens gebruiken voor de bedankingskaartjes. Dat is twee keer werk gespaard.

Tine
8-10-2011
 Meld misbruik28-6-2011 14:44:38

Ik schrijf al m'n omslagen. Vind dat persoonlijker.

Fien
13-8-2011
 Meld misbruik28-6-2011 16:39:12

Wij hadden er 280 en we hebben ze allemaal zelf geschreven (incl. ons eigen adres op de achterkant).

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik28-6-2011 16:39:25

@Joke: dat is idd ook mijn probleem, ik schrijf wel vrij mooi, maar super klein en ben linkshandig, dus moet ik altijd oppassen dat ik met mijn hand niet in het pas geschreven gedeelte zit en had nog niet aan mijn bedankkaarten gedacht, die moet ik idd ook nog allemaal opsturen.

@Gitte: bedankt voor de tip! Had nog witte liggen dus ben niet gaan kijken naar de doorschijnende, als ik dat had geweten.
Eens opzoeken via google sé

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik29-6-2011 8:14:03

Hallo,

Ik begrijp je probleem... stickertjes is enkel printen en kleven, simpel! Maar ik vind dit nogal onpersoonlijk (mijn mening). Ik heb dadelijk gekozen om ze zelf te schrijven, ik ben zelfs nog een stapje verder gegaan en heb kalligrafielessen gevolgd om echt mooi te kunnen schrijven... ik heb er wel uren in moeten steken maar het resultaat was er. Iedereen sprak over de mooie enveloppe en niet over de uitnodiging (dewelke ze uiteindelijk ook mooi vonden hoor).

Nu als het een troost is, je zou niet de enige zijn met klevertjes hoor en niemand zal ervan wakker liggen.... dus heb je tijd kan je ze zelf schrijven en anders ga je voor de klevertjes....

Groetjes
Annelies

Virginie
3-9-2011
 Meld misbruik29-6-2011 8:55:45

Ik heb ook de enveloppes zelf geschreven. Ik heb nu ook niet zo een mooi geschrift. Ik heb mijn best gedaan. Adres staat in binnenkant van enveloppe, maar schrijven jullie jullie adres ook nog eens op de achterkant?

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik29-6-2011 9:51:38

@Fien: wauw, zoveel! Jij zult daar wel een paar uur zoet mee geweest zijn

@Annelies: amai, zo je werk van gemaakt, het resultaat zal idd wel super mooi geweest zijn!

@Virginie: ik ga het voor alle zekerheid wel doen, heb al bij verschillende mensen meegemaakt dat ze iets hadden opgestuurd en dat we het gewoon niet aangekregen hebben. Of ze kleven er te weinig op bv, heb ik juist meegemaakt met een verjaardagskaart, ze had die woensdag op de bus gedaan, maar ik heb die pas de maandag erop aangekregen (had haar adres er ook niet opgezet, dus uiteindelijk toch bij mij geraakt met klever erop dat het te weinig gefrankeerd was) of er is ondertussen iemand verhuisd ofzo...
Ik heb wel zo'n stempel van Vistaprint, is vrij klein lettertype, maar wel mooi en dan staat het er toch op hé

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info