TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evelien
4-6-2011
|
28-6-2011 14:11:15
Wij hebben al onze adressen geschreven.
Wij hadden paarse uitnodigingen met zilveren tekst en beige omslagen. Op de af te geven omslagen heb ik met zilveren stift geschreven. Omdat dit moeilijk leesbaar is voor de postbode hebben we voor zwart gekozen voor de te versturen exemplaren.
|
|
Jili
12-5-2012
|
28-6-2011 14:14:56
Ik zou ze ook schrijven....
als je zo mooie uitnodigingen hebt en zo een mooie enveloppe, dan verpest je het (naar mijn mening) een beetje door er gewoon een sticker op te plakken...
en een geschreven enveloppe is ook veel persoonlijker...
|
|
|
Gitte
14-4-2012
|
28-6-2011 14:29:48
Er bestaan anders ook transparante labels/etiketten, die zie je niet. Als je dan met gekleurde inkt print, kan je ook een heel mooi effect krijgen.
|
|
joke
9-7-2011
|
28-6-2011 14:31:42
Hey,
Wij hadden cremekleurige enveloppen. Ik ben niet zo sterk in "schoon schrift" dus ben ik gaan zoeken naar etiketten. En heb ze gevonden. In AVA hebben ze doorzichtige etiketten. Je kan zelf kiezen dus gewonen doorzichtige of vochtbestendige. Ik heb dus etiketten gemaakt met de adressen en deze kan ik nog eens gebruiken voor de bedankingskaartjes. Dat is twee keer werk gespaard.
|
|
Tine
8-10-2011
|
28-6-2011 14:44:38
Ik schrijf al m'n omslagen. Vind dat persoonlijker.
|
|
Fien
13-8-2011
|
28-6-2011 16:39:12
Wij hadden er 280 en we hebben ze allemaal zelf geschreven (incl. ons eigen adres op de achterkant).
|
|
Lesley
15-10-2011
|
28-6-2011 16:39:25
@Joke: dat is idd ook mijn probleem, ik schrijf wel vrij mooi, maar super klein en ben linkshandig, dus moet ik altijd oppassen dat ik met mijn hand niet in het pas geschreven gedeelte zit en had nog niet aan mijn bedankkaarten gedacht, die moet ik idd ook nog allemaal opsturen. @Gitte: bedankt voor de tip! Had nog witte liggen dus ben niet gaan kijken naar de doorschijnende, als ik dat had geweten. Eens opzoeken via google sé
|
|
Annelies
7-8-2010
|
29-6-2011 8:14:03
Hallo, Ik begrijp je probleem... stickertjes is enkel printen en kleven, simpel! Maar ik vind dit nogal onpersoonlijk (mijn mening). Ik heb dadelijk gekozen om ze zelf te schrijven, ik ben zelfs nog een stapje verder gegaan en heb kalligrafielessen gevolgd om echt mooi te kunnen schrijven... ik heb er wel uren in moeten steken maar het resultaat was er. Iedereen sprak over de mooie enveloppe en niet over de uitnodiging (dewelke ze uiteindelijk ook mooi vonden hoor). Nu als het een troost is, je zou niet de enige zijn met klevertjes hoor en niemand zal ervan wakker liggen.... dus heb je tijd kan je ze zelf schrijven en anders ga je voor de klevertjes.... Groetjes Annelies
|
|
Virginie
3-9-2011
|
29-6-2011 8:55:45
Ik heb ook de enveloppes zelf geschreven. Ik heb nu ook niet zo een mooi geschrift. Ik heb mijn best gedaan. Adres staat in binnenkant van enveloppe, maar schrijven jullie jullie adres ook nog eens op de achterkant?
|
|
Lesley
15-10-2011
|
29-6-2011 9:51:38
@Fien: wauw, zoveel! Jij zult daar wel een paar uur zoet mee geweest zijn @Annelies: amai, zo je werk van gemaakt, het resultaat zal idd wel super mooi geweest zijn! @Virginie: ik ga het voor alle zekerheid wel doen, heb al bij verschillende mensen meegemaakt dat ze iets hadden opgestuurd en dat we het gewoon niet aangekregen hebben. Of ze kleven er te weinig op bv, heb ik juist meegemaakt met een verjaardagskaart, ze had die woensdag op de bus gedaan, maar ik heb die pas de maandag erop aangekregen (had haar adres er ook niet opgezet, dus uiteindelijk toch bij mij geraakt met klever erop dat het te weinig gefrankeerd was) of er is ondertussen iemand verhuisd ofzo... Ik heb wel zo'n stempel van Vistaprint, is vrij klein lettertype, maar wel mooi en dan staat het er toch op hé
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|