TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
kristel
1-7-2011
|
28-6-2011 14:25:44
michael bubble: everything,
zalig liedje!
|
|
Veerle
27-8-2011
|
28-6-2011 14:37:13
Bedankt Kristel, is idd een mooi liedje! Ik hou het zeker in optie. Toch zoek ik een nog swingender nummer...
|
|
Imke
31-3-2012
|
28-6-2011 17:14:15
Dag Veerle, Hoe plannen jullie de plechtigheid in in het stadhuis om ze wat op te vrolijken? Wij mogen ook drie liedjes en enkele teksten toevoegen. Op welke momenten doe je dat? Wat voeg je dan toe? Groetjes, Imke
|
|
Veerle
27-8-2011
|
28-6-2011 20:27:49
@Imke: Wij 'laten' onze plechtigheid samenstellen door het 'Centrum voor morele dienstverlening' te Turnhout. Ondertussen heet het 'De mens.nu' of zoiets. Dit houdt in: wij zijn 2 keer op gesprek geweest bij een lieve dame, ongeveer een uurtje per keer. Ze stelt een heleboel vragen over je privéleven, je verleden, hoe je de toekomst ziet, etc. Dan stelt zij aan de hand van jullie antwoorden een hele mooie tekst op, je levensloop als het ware. Ik heb em vandaag per mail ontvangen en kreeg er tranen van in m'n ogen! Zij heeft een schemaatje opgesteld van de verschillende 'onderdelen' die in het gemeentehuis afgehandeld worden. Muziek is er bij ons bij het binnenkomen (waarvoor ik dus nog steeds op zoek ben naar een BANGELIJK nummer), er is een luistermoment (hier laten wij een lied horen dat we beiden erg mooi vinden), er is muziek bij het tekenen van de registers, en dan nog muziek bij het buiten gaan. Ik heb in totaal een 7-tal nummers gezocht, ook enkele reserve, moest er iets wa langer duren.
Dus, ik weet ni van waar je bent, maar naar Turnhout rijden is echt de moeite hoor! Ik ben blij da we da gedaan hebben, want zoiets zelf ineen steken zag ik ni echt zitten ...
Heb jij toevallig een BANGELIJK goei ritmisch hedendaags ('t moet nu gene Milc Inc zijn, maar toch zoiets in den aard ) nummer als tip voor mij?
Groetjes
Veerle
|
|
Imke
31-3-2012
|
28-6-2011 21:10:59
Hey Veerle, wij trouwen zelf ook in het stadhuis va, Turnhout. We kunnen onze trouw pas half september gaan aangeven, maar had al geïnformeerd en we zouden dus 3 liedjes mogen spelen.
Die dame is een soort van ceremoniemeester ofzo?
Groetjes
|
|
Imke
31-3-2012
|
28-6-2011 21:32:40
Met de muziek kan ik je helaas niet helpen.
|
|
Veerle
27-8-2011
|
29-6-2011 22:18:55
Hoi Imke,
die dame is niet echt een ceremoniemeester, maar ze komt wel mee naar het gemeentehuis om enkele tekstjes mee voor te lezen. Als je wil, kan ik haar e-mailadres wel eens laten weten. Ze is vanaf gisteren wel in vakantie en ik denk dat ze vanaf de derde week van juli terug haar mails leest...
|
|
an
7-10-2011
|
5-7-2011 9:16:54
hey Veerle,
Ik denk dat ik voor jou heb perfecte liedje heb. wij gaan het zelf gebruiken bij het buitengaan van de kerk. "I do" van colbie Caillat. Dat swingt zeker en vast, het is hedendaags en heeft een leuke boodschap.
groeten,
An.
|
|
Veerle
27-8-2011
|
5-7-2011 22:13:25
@ An: klinkt leuk! Ik hou het ook als optie.
Ik heb nog even verder gezocht en ben op Shrek gestoten - I'm a believer. Een leuk lied over 'geloven in de liefde'. Of vinden jullie dit niet kunnen om het gemeentehuis binnen te stappen?
Doei!
Veerle
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|